tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
tyvärr jobbar lördag men söndag är man på1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Marcus skrev:Dina 80 pållar låter fränt, det är huvudsaken!
De räcker ju dessutom till på de vägarna vi åkte igår, tyckte jag mig märka.
/Marcus
o dessutom så är han kriminellb-man skrev:Du é la ingen go gubbe.......... Du är ju sån där smålänning/Blekinge/skåning/värmlänning.....
Skorpan skrev:o dessutom så är han kriminell
jäffla OUTLAW som kör i 210km!!!
men......det är farligt ju......Magnus skrev:Visste du inte att WCX är ett "outlaw mcgäng"
a för fan det blir nog inte så många dagar till att köra så jag hänger på styret!1000cc skrev:någon som har tängt sig att ta en tur från gp på lördag eller?
Yamaha farfar skrev:tyvärr jobbar lördag men söndag är man på
DisqoBizkit skrev:Haka på, några som hamnar efter, man samlas ju endå upp vid pauserna!
Miss_Orchidee skrev:syfftar du på någon särskild nu kanske??
DisqoBizkit skrev:Och jag ohjälpligt sist, en 7min efter vid varje stopp eller nåt..
ynot skrev:Låter intressant på lördag om solen skiner. Har inte varit med förr men nån gång skall va den första.
Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....
risken är stor,tyvärr....Miss_Orchidee skrev:Sattsa på söndag istället....elller varför inte både och??
på lördanb ska jag sälja glass...så jag hoppas det pissregnar så jag får gå hem....
Den vädersidan såg bra ut, vilken är det? svt?Skorpan skrev:risken är stor,tyvärr....
jävla väder
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |