Yamaha farfar skrev:idag är det ok väder bara att vakna
Jo, så var det ju det där med att vakna också..
![Trött :trött :trött](/img/smilies/sleep.gif)
Yamaha farfar skrev:idag är det ok väder bara att vakna
Usch det är ju blött ute.. Och ja vaknade precis dessutom..smajlet skrev:Jag tar en sväng till GP KL 1200 väntar där en stund extra om någon vill med.
jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulleessey skrev:Jo, så var det ju det där med att vakna också..Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
Yammha Farfar, jag har inte bestämt mig riktigt än i alla fall, finns det fortfarande plats?Yamaha farfar skrev:jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulle
Jag kom hem nu från en tur.. Dyngsur! Fan vad blöt och kall jag blev.. Skall krypa ner under täcket med min tjej och inte gå där ifrån förens i morgon..IRON MAN skrev:Blir det någon körning idag eller?
essey skrev:Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
essey skrev:Jo, så var det ju det där med att vakna också..Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
Nej jag ger inte upp inte.. Tror jag, bara det är torrt då och då!bebbe skrev:Va f-n! Ger ni uppJag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då
)
bebbe skrev:Va f-n! Ger ni uppJag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då
)
Perra skrev:Vad snackar alla om? Mycket körning kvar detta året ju...Jag kommer köra bara det är + och tort väglag...Körde i december förra året![]()
körde i februari (i snö)Perra skrev:Vad snackar alla om? Mycket körning kvar detta året ju...Jag kommer köra bara det är + och tort väglag...Körde i december förra året![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |