Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Yamaha farfar skrev:
idag är det ok väder bara att vakna

Jo, så var det ju det där med att vakna också.. :trött Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
essey skrev:
Jo, så var det ju det där med att vakna också.. :trött Jag var nog ganska trött tror jag.. Hinner inte till 12 tyvärr. Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!
jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulle

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Yamaha farfar skrev:
jag bangar idag kl 12 kanske det blir en tur senare. jasså det blev ingen kinnekulle
Yammha Farfar, jag har inte bestämt mig riktigt än i alla fall, finns det fortfarande plats?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
IRON MAN skrev:
Blir det någon körning idag eller?
Jag kom hem nu från en tur.. Dyngsur! Fan vad blöt och kall jag blev.. Skall krypa ner under täcket med min tjej och inte gå där ifrån förens i morgon.. :)

Nä, torkar det upp igen idag, så tar jag nog en tur till "rakan" och hjular lite senare..

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Äsch, så blött var det inte.
Det blev en sväng till Alingsås över bollebyggd, därifrån tillbaka till bollebyggd, rävlanda, hällingsjö, inseros och därfrån hade jag planerat att vika av ner till till lygnern och lägga ett par varv på ringen men det började regna så det blev tillbaka till götet istället.

Trist avslutning på en annars trevlig dag men det var skönt att komma ut och köra.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
essey skrev:
Måste nog ta och samla krafter på att göra i ordning hojen för vintern idag istället.. BLÄ!

Buuääääääää. Prata inte på det där. Förtränga är ledordet när det gäller vinter just nu!

Berglund

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
RGV 250 -92
hållundan:
Vad ligger försäkringen på en -95 och en -98?

Är själv lite inne på en Kawa zx6r så därför undrar jag.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
essey skrev:

Jag har tyvär redan gjort iordning min för Vintern o det e inte roligt!! :huvet :huvet Bara o vänta på våren igen då!

//Jocke

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC-07
Vad snackar alla om? Mycket körning kvar detta året ju...Jag kommer köra bara det är + och tort väglag...Körde i december förra året :tomten

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Va f-n! Ger ni upp :confused: Jag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då :rolleyes: )

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
bebbe skrev:
Va f-n! Ger ni upp :confused: Jag körde en nätt liten tur på 36 mil idag. Gick kanonbra (förutom lite regn på slutet då :rolleyes: )
Nej jag ger inte upp inte.. Tror jag, bara det är torrt då och då!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
bebbe skrev:

Ånej, här ges inte upp inte! Jag ska banne mig åka ända tills att minimotosarna kommer.

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Jao.
En Kwak ZX6R 95a med nästan 4k mil på mätarn. Bra pris blev det också, ny/nya frambromsskiva/skivor behövs dock, och nytt drivpaket.
Supportprutare Fogerty, Flugan och undertecknad kan månne haft viss inverkan på slutpriset.
HDs internet är trasigt, antagligen därför ni inte fått se några "in action"-bilder här ännu...

//A.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...