Hehehe, jo iofs... Men jag ser ju inget ju!!IRON MAN skrev:Ljust visir är för fjollor ju
Fan, var det det enda kortet jag fastna på föressten?
Maaan, jag måste lära mig hjula lite mer
Hehehe, jo iofs... Men jag ser ju inget ju!!IRON MAN skrev:Ljust visir är för fjollor ju
finns inget dåligt väder-bara dåliga kläderbebbe skrev:Var ute och körde en sväng förrut. Var svinkallt hjuuuu
jag kanske kan,skriver ikväll om jag kan eller intePacMan skrev:Blir det 12:00 på GP på lördag om vädret är OK eller?
hållundan skrev:Skåååårrrrpppaaaaan. Jag kom ihåg att ta med ditt lås te götet nu...
Det finns hos mor å far i L.A!
Skorpan skrev:finns inget dåligt väder-bara dåliga kläder
ähhh, vaffan, försvarets kalsonger och fältskjorta 90 gör susen...bebbe skrev:Mmm........ att jag körde med ett perforerat ställ och sommar handskar gjorde nog inte saken bättre. Men det var varmt när jag åkte iväg hhhjuuuuuu
Jag lider med dig mannen, det ar bara att göra det igen, du kommer ju säkert få kortet tidigt i vår i värsta fall, och har du en hel sommar framför dig!gojje skrev:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!
jag fick 51 jävla poäng!!! kunde man inte fått typ 25 eller nåt så man vet att man e kass... en poäng från att vara på väg mot mitt älskade mc-kort.... buhuuu...
jaja.. bättre lycka nästa gång!
Det var nog styrkeordet som inledde som fick mig att slinta där.. ;-)Mookie skrev:Läs om, läs rätt.
Mycket går nog att kalla Gojje för men man, nääääää. Det är hon inte.
gojje skrev:KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!!!!
jag fick 51 jävla poäng!!! kunde man inte fått typ 25 eller nåt så man vet att man e kass... en poäng från att vara på väg mot mitt älskade mc-kort.... buhuuu...
jaja.. bättre lycka nästa gång!
hållundan skrev:ähhh, vaffan, försvarets kalsonger och fältskjorta 90 gör susen...
Jag ska ev köra ner till Halmstad imorrn, nej på söndag, om det blir bizniz...
Kanske det kanske, det kanske blir nåt kanske. Fast jag vet inte riktigt, beror på om hon är fin nog...bebbe skrev:Va blire bizniz pårå, va!
hållundan skrev:Kan ju säga att hon är GRÖN iaf
599bebbe skrev:Alien 400 eller 750
nittifäm.Hultan skrev:Vad är det för årsmodell Hållundan?
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|