Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Coola Ola

Guest
Hultan skrev:
18 kanske, vid gp?
Hur ser det ut för er?

Jag är på! Köpte ett kopplingshandtag till en DR650 som jag filade lite på för att få det att passa. Funkar kalas förutom att det går lite trögt men ska fixa det senare om det känns jobbigt. Du verkar för övrigt verkligen ha maximal otur med dina hojar, ja. Mina problem beror ju mest på min egen talanglöshet :hihi

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
har smygit hem tidigare idag någon som ska ut nu eller ska jag dyka upp på gp kl18

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
18:00 GP.

Jag kommer.

Coola Ola

Guest
Jag strulade till det så jag hinner inte till GP 18:00 tyvärr. Får bli en annan dag.....

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Coola Ola skrev:
Jag strulade till det så jag hinner inte till GP 18:00 tyvärr. Får bli en annan dag.....

Har du vält hojen igen?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Blev det några upplagda bilder på wcx.nu från dagens drabbningar eller Daniel (Iron Man)?
Annars kan du väl skicka några till min mail, om det blev nåt på mig dvs..
Om du har lust, hade varit kul att ha!!
Hultan.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
bebbe skrev:
Var ute och körde en sväng förrut. Var svinkallt hjuuuu :4skrika

Var det inte du som skulle fulldubba och köra hela vintern? Och så gnäller du redan. :7peta

Vi körde ett par timmar ikväll och det var inte så farligt, kyligt kanske men knappats fryskallt. (Sade han som körde med en mysig jacka utanpå stället.) :hihi

Coola Ola

Guest
henq skrev:
Fantastiskt knixiga vägar idag! :banana Bra jobbat yamma-farfar :tummenupp

Ja, det var guldvägar! :tummenupp Gäller bara att hitta dit igen :) Trevlig fika efteråt också!

Hultan, du missade nåt, fixa ett klart visir så du kan hänga på hela turerna i fortsättningen :7peta :hihi

btw, bussigt att ni väntade på mig, komma en halvtimme försent med tom tank är ju inte klockrent annars :rolleyes:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Nu rullar jag igen, efter att ha meckat på en ny returgaswire och lite annat småpill. :) Hade för övrigt sällskap i garaget ikväll, en igelkott hade smugit sig in. Dessutom sprang det en älg på gatan när jag skulle provköra. Dom är inte kloka, dessa djur :gnissla :) .

Blir det 12:00 på GP på lördag om vädret är OK eller?

Coola Ola

Guest
PacMan skrev:
Nu rullar jag igen, efter att ha meckat på en ny returgaswire och lite annat småpill. :) Hade för övrigt sällskap i garaget ikväll, en igelkott hade smugit sig in. Dessutom sprang det en älg på gatan när jag skulle provköra. Dom är inte kloka, dessa djur :gnissla :) .

Blir det 12:00 på GP på lördag om vädret är OK eller?

Hehe, apropå djur, var en stackar liten katt som undkom med blotta förskräckelsen när jag passerad den på ung 1 dm håll på någon av de mindre vägarna. 4 hojar + en bil på mindre än 15 sek, den stackars katten måste ha blivit av med minst 3 av sina liv :hihi

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skåååårrrrpppaaaaan. Jag kom ihåg att ta med ditt lås te götet nu...

Det finns hos mor å far i L.A!

:banana

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
IRON MAN skrev:
Skorpan gör en fet stoppi :yoparty
Det ligger mera kort från idag på WCX
http://forum2.wcx.nu/forum/index.php?showtopic=3709
Jag kollade in bilderna på wcx sidan, finns jag inte på fler så behöver du ju inte skicka dom till min mail Daniel!
Jag plockar upp dom på wcx!

Ang. kvällsturen, ja det får bli på med ljusa visiret nu, fan inte många timmar per dag som går med det mörka nu ;-)
Tack för turen endå, så långt jag var med så var det kalas!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept