Skorpan
Guest
torsdag ser bra mycket bättre ut fast då kan jag bara på dan,nån mer på torsdag??Miss_Orchidee skrev:ska det inte bli fint väder på onsdag??
i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??
torsdag ser bra mycket bättre ut fast då kan jag bara på dan,nån mer på torsdag??Miss_Orchidee skrev:ska det inte bli fint väder på onsdag??
i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??
har du hittat felet än??Hultan skrev:Blir säkert bra! Bara jag har hojen hos mig då.. Skall lämna in den så fort det blir torrt ute..
Lite el-fel.. :-(
Nej, den funkar men det saknas lite funktioner...Skall lämna in den så fort det blir toort på vägarna..Skorpan skrev:har du hittat felet än??
sharpedge skrev:Torsdag ser bättre ut enligt väderprognoserna som Skorpan skriver ...
Jag hakar på om det är torrt!Miss_Orchidee skrev:ingen som vill ut och åka lite ikväll då om det är fint väder?? har orienteringsdag imorgon, så man måste ju ladda upp....
Hultan skrev:Jag hakar på om det är torrt!
Skriv här om ni/du åker!!
/Kim.
Hehe, japp Kim heter jag! Heter din far Kim?Miss_Orchidee skrev:kan vi inte åka vid 18?? som vi brukar! då kanske det kommer mer folk eftersom man vet att det nästan alltid körs vid 18:00 från GP?
Förövrigt: heter du Kim?? måste ha missat detta sist...aja, jag blev lite orolig att det var farsan som skrivit i ditt namn, men så kom jag på att han jobbar på Stena och det gör väll inte du? .... min lilla hjärna mixtrade ihop det.... men men...
Hultan skrev:Hehe, japp Kim heter jag! Heter din far Kim?
18:00 blir fint!
Ja, och det är ju inte jag tror jag.. ;-)Miss_Orchidee skrev:aa, min låsasfarsa heter Kim....
ses vid 18:00 då!
Varför bytte du namn förresten???
Kan du inte försöka att komma då?? Vi kan ju mötas vid bellevue och samköra till GP?fogerty skrev:Kan vi vänta till 18.30 tro? Så kanske jag hinner åka också. Å sharpedge är ju seriös å jobbar full tid så han hinner ju inte heller
Edit; glöm vad jag skrev, ibland är jag tidsoptimist, hinner inte tjöra idag helt enkelt
Hultan skrev:Vad hände med fröken orkidée då?
Det blev en trevlig touringtur tillslut endå, och vi missade regnet nätt och jämt!
Tack för turen boys!
essey skrev:Jag bara MÅSTE ut och köra en sista runda i helgen. Hur ska vädret bli tro?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|