Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Jag var lite sugen på att åka hoj med er i går kväll men såg i efterhand att ni redan var ute och körde när jag ringde. Blev ändå att jag satt kvar på skolan till efter åtta med 3D Studio Max.... Sitta o vänta på renderingar är fan inget skoj. Måste dit imorrn också. Kanske kan bli lite hojåka på kvällen imorrn iofs, om du är sugen?
jag är på kanske,ring mej när du är ute (inte säkert jag sitter hemma o ser tråden) :tummenupp
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
jag är på kanske,ring mej när du är ute (inte säkert jag sitter hemma o ser tråden) :tummenupp


Nu till 12:00 verkar det inte hinna bli torrföre så vi får hoppas att det blir bättre lite senare idag.
 

Coola Ola

Guest
Skorpan skrev:
kom precis hem från en kvällsrunda nu :tummenupp

Va?! Skojar du? Jag körde från Hisingen till Majorna (10-minuters tur) för nån timme sen o det var illa nog.... Blåst och regn är inte mitt recept på en trevlig hojtur iaf.... :mad:
 

Skorpan

Guest
Coola Ola skrev:
Va?! Skojar du? Jag körde från Hisingen till Majorna (10-minuters tur) för nån timme sen o det var illa nog.... Blåst och regn är inte mitt recept på en trevlig hojtur iaf.... :mad:
nää,håller med-det e bättre med bil...och varmare!!! :hihi
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skorpan skrev:
yepp-MED BILEN :D
det regna ju så det fick bli bil istället men en kvällsrunda blev det iaf :tummenupp :lol
Hehehe.. ok, där ser man!
Min knarr står delvis kåplös i garaget för koll efter mitt el-fel.. surt, kan va så att min säsong är slut, den funkar, men jag vet ju inte om det kanske skadar att köra.. Vill hitta felet först..
 

Coola Ola

Guest
Hultan skrev:
Hehehe.. ok, där ser man!
Min knarr står delvis kåplös i garaget för koll efter mitt el-fel.. surt, kan va så att min säsong är slut, den funkar, men jag vet ju inte om det kanske skadar att köra.. Vill hitta felet först..

vad är det som strular då?
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
ska det inte bli fint väder på onsdag??

i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??
Blir säkert bra! Bara jag har hojen hos mig då.. Skall lämna in den så fort det blir torrt ute..
Lite el-fel.. :-(
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Miss_Orchidee skrev:
ska det inte bli fint väder på onsdag??

i så fall kan vi ju köra en sväng vid 18:00? eller??


Jag e på.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top