Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Nej hinner aldrig till 18.30 tyvärr, har två maskiner till å tvätta :näsblod , sen ska det torka också ju. Jag skickar pm till dig nästa gång jag tar en tur. Jag lovar :tummenupp
har du råd med det?? :notme

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag såg er i dag vid gasklockan, hade planerat att köra med ikväll men blev fördröjd av ett gäng otrevliga kärringar på jobbet och kom hem först vid 17:55 och kände inte riktigt då för att stressa iväg.

Hoppas att det blir bra väder imorgon så kanske det kan bli en tur då.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Mookie skrev:
hade planerat att köra med ikväll men blev fördröjd av ett gäng otrevliga kärringar på jobbet och kom hem först vid 17:55 QUOTE]

Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller :D

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller :D

:D

Nej då, ungarna och deras föräldrar är det inga problem med. Oftast i alla fall. :gnissla

Dom är helt ok men personalen är en annan historia. Mitt schema slutade 15:15 så det fanns gott om tid att köra hem till Gbg och komma i skinnstället men helt plötsligt så där det upp ett fruntimmer i förmiddags och berättade för mig att Elevhälsovårdsteamet för svenljunga kommun skulle porträtteras 16:00. Detta hade varken jag eller den personen som hade lagt mitt schema en aning om utan detta hade kärringarna självsvådligt bestämmt utan att konsultera någon över huvud taget. :fuckyousmilie

Seviceminded som man är så var det bara att ställa upp och stanna kvar för att ta dom där fula porträtten så det blev inget hojåka ikväll.

Nåväl , jag slutar tidigt på fredag i alla fall så det finns ju alltid något att glädja sig över.

Coola Ola

Guest
Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av :mad: :4skrika Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma :näsblod Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Coola Ola skrev:
Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av :mad: :4skrika Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma :näsblod Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.

Hehe, nu måste jag faktiskt garva lite. Känns skönt med någon som har mer otur än mig själv :D Föresten så har jag ett kopplingshandtag liggandes. Det kanske passar?

Coola Ola

Guest
bebbe skrev:
Hehe, nu måste jag faktiskt garva lite. Känns skönt med någon som har mer otur än mig själv :D Föresten så har jag ett kopplingshandtag liggandes. Det kanske passar?

Det är ju inte omöjligt. Kanske får du ett telefonsamtal från mig i morgon :D

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Coola Ola skrev:

Ingen har värre otur än mig när det gäller hojar! :3freak
Min första hoj, cbr600, stulen efter 6 veckor. :huvet
Min andra hoj ninja 600, inget så allvarligt, men jag lyckades förstöra nästan alla kåpor vid isär tagning nån vecka efter köp, sen såldes den pga utlandsjobb..
Tredje hojjen, köpte i våras, en offroad som växellådan gav sig på efter två veckor.. :huvet

Sist men inte minst, Min nyinköpta Gixxer, spräckte framskärmen efter några dagar med skivbromslåset, minst två bucklor i tanken gjorda av mig, :yoparty drivpaketet visade sig också vara helt ruttet (jo det borde jag sett innan) :gnissla hastighetsmätare lade av, samt div. andra el-fel som uppdateras fortlöpande... :banana

"Men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven" :)

Jaja, jag kanske har användt upp min "oturskonto" snart?
Och jag gillar min fina Gixxer ändå!

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Vad ni klagar :confused:
Upplevde plus 27 grader och torrt vàglag i onsdags...i Bologna iofs :tungan

Gatorna i innerstan regeras av scotrar och en och annan offroad...tunt med Duccar och Aprilia :(
Om Polisen i Gbg tycker och andar stader tycker de har MC-problem so tycker jag de ska ta en resa hit och studera trafiken... :D Passering av bilar gors med fordel till hoger eller venster efter behag och tempot liknar det vid Lygnern..fast med backspeglarna skrapandes mot husvaggen.
Till och med Slipsarna kor hoj i kavaj och lackskor :tummenupp

Hoppas vadret blir bra till helgen!

/BW

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag måste hem efter jobbet, men jag har hojen så det borde gå snabbt.. måste fylla på bromsvätska i kopplingsbehållaren... men efter 18 nån gång.. 18.15-18.30 ? Fogerty vill gärna åka med också vet jag, men han kunde bara efter 18...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM