bebbe skrev:Tror att det skulle bli bra. Om jag hinner få ihop hojen så lär jag följa med
Låter bra det. Får kolla 5 dygns prognosen o se hur det ska bli..
bebbe skrev:Tror att det skulle bli bra. Om jag hinner få ihop hojen så lär jag följa med
har du råd med det??fogerty skrev:Nej hinner aldrig till 18.30 tyvärr, har två maskiner till å tvätta , sen ska det torka också ju. Jag skickar pm till dig nästa gång jag tar en tur. Jag lovar
Mookie skrev:hade planerat att köra med ikväll men blev fördröjd av ett gäng otrevliga kärringar på jobbet och kom hem först vid 17:55 QUOTE]
Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller
bebbe skrev:Vadå, blev deras ungar lika fula på korten som i verkligheten eller
Hultan skrev:Fan det var ju pissväder idag! usch för regn!!
Coola Ola skrev:Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.
bebbe skrev:Hehe, nu måste jag faktiskt garva lite. Känns skönt med någon som har mer otur än mig själv Föresten så har jag ett kopplingshandtag liggandes. Det kanske passar?
Coola Ola skrev:Men kuk.... Har hunnit köra typ 100 mil med fixad hoj så välter den i förrådet så att kopplingshandtaget går av Jag har fan oflyt med hojar.... Möjligen beror det på taskig karma Man kan ju alltid hoppas att ett kopplingshandtag till KTM passar, får ta en sväng förbi Superbike i morgon.
Absolut... Inte ett moln eller vindpust nånstansfogerty skrev:Nejdå jag å sharpedge va ute ikväll, helt vindstilla å klarblå himmel
Har stålmannen spandex??Skorpan skrev:ska du ut o åka idag hultis?? nån mer??
Ja för fan! Om det är torrt!Skorpan skrev:ska du ut o åka idag hultis?? nån mer??
Heheh.. Man måste ju passa på!sharpedge skrev:Har stålmannen spandex??
kan inte på kvällen men nu på dan kan jag...Hultan skrev:18 kanske, vid gp?
Hur ser det ut för er?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |