Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Focus

Guest
Skorpan skrev:
ja Focus,nu såg du allt vad vi var för OUTLAWS (jag & onewheeler) :lol :lol :lol

Jodå. Man tackar och bugar för lektionen. :Bugar

Förhoppningsvis skall jag kanske hänga med lite bättre så småningom. :D

Har föresten aldrig sett så många MC-poliser på samma gång som vi hade som sällskap idag. Det var väl sammanlagt 7 st på hoj samt en på fyra hjul? Blev lite skraj när dom första två dök upp....

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Vill bara passa på att tacka alla som var med på 18:00 turen från GP för en god tur.
Hoppas att du SZR-killen inte fick några större psykiska men av din Nära Döden upplevelse.
Raceade med en Lotus Elise påvägen hem, det var skojt, jag tror att det blev oavgjort.
:Bugar vägen som går till Horred :Bugar

//Anders.

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
Hade inte du bytt dem?
Hmmz, undrar hur länge mina håller.

Hållundan: Ingen ordning på bremsen? Nein?

//A.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
UnderDOG skrev:
Hade inte du bytt dem?
Hmmz, undrar hur länge mina håller.

Hållundan: Ingen ordning på bremsen? Nein?

//A.
Nej ignen ordning på den jävla kukabromsen... Har inga prylar att byta ut den... Inte fått nårra slangar, det dröjer...

:(

Åker hem till Götet idag tror jag. Nån som är sugen på att låna ut en riktig hoj till mig, eller laga min?

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Nej ignen ordning på den jävla kukabromsen... Har inga prylar att byta ut den... Inte fått nårra slangar, det dröjer...

Åker hem till Götet idag tror jag. Nån som är sugen på att låna ut en riktig hoj till mig, eller laga min?

ring mej när du ser detta, VIKTIGT!!!!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:

Jag har ett svagt minne av någon som dök upp på Götaplatsen i b*l häromsistens när vi andra skulle ut och åka eftersom att hojen inte var i ordning. :7peta

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
DumDum skrev:
Jag har ett svagt minne av någon som dök upp på Götaplatsen i b*l häromsistens när vi andra skulle ut och åka eftersom att hojen inte var i ordning. :7peta

Jo men det var ju ingen bil som helst heller, den har en gång i tiden tillhört den store vackre underbara mannen fogerty :yoparty :lol

Skorpan

Guest
DumDum skrev:
den funkar iaf :hihi :)

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Jo men det var ju ingen bil som helst heller, den har en gång i tiden tillhört den store vackre underbara mannen fogerty :yoparty :lol
var väl tur att den bytte ägare så den slipper massa onödiga stolpar :rolleyes: :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...