Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Skorpan

Guest
Napoleon skrev:
Hinner inte få ihop 2 hjulingen under helgen, :mad: väntar fortfarande på tanken och färmre bromsok som e på lackering. :)

/n
hinner du få ihop den till nästa helg då tror du??

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Skorpan skrev:
hinner du få ihop den till nästa helg då tror du??

Vilken mekkarkväll :4skrika shit va' tid allt tar. Om jag får tanken & bromsoken och bakdäcket (som jag beställde förra veckan) under veckan så tror jag att det blir åka av, många om...

Mitt största problem är att jag har så in i h@£@te mycket annat på veckorna just nu :mad: :mad: :mad:

Återkommer nåt hojjen e klar :rolleyes:

/n

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
tjolahopp, får väl ta å lyfta tråden lite innan den går i glömska :D . Nå napoleon får vi se dig på vägarna snart :va

Napoleon

Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
fogerty skrev:
tjolahopp, får väl ta å lyfta tråden lite innan den går i glömska :D . Nå napoleon får vi se dig på vägarna snart :va

:mad: ja, tror ärlig talat att hojjen kan köras på söndag, ärligt talat alltså :huvet Jag sökte lackeraren som fortfarande har min tank & främre broms-oken, om han är klar skall det bli åka till helgen. Imorron hämtar jag bakfälgen och ev. åker jag upp imorron kväll och fixar bakhjulet & bakre bromssystem.

Men som sagt, det tar 10 gånger mer tid att sätta ihop grejjerna än att plocka ner dem och jag börja känna grym frustration :gråta

Här kommer en länk till mitt bygge http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?t=1385&postdays=0&postorder=asc&start=60

...som sagt jag hoppas verkligen detta är sista helgen jag mekkar :huvet :huvet vill så gärna ut & åka med er gubbar :hihi

/n

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Napoleon skrev:
Vilken mekkarkväll :4skrika shit va' tid allt tar. Om jag får tanken & bromsoken och bakdäcket (som jag beställde förra veckan) under veckan så tror jag att det blir åka av, många om...

Mitt största problem är att jag har så in i h@£@te mycket annat på veckorna just nu :mad: :mad: :mad:

Återkommer nåt hojjen e klar :rolleyes:

/n

Vad kommer det sig att det alltid är så? Om man inte har några projekt på G så händer det ingen ting på varken jobbet eller i övrigt heller. Men om man sätter igång med något halv stort projekt så nog f-n kommer det tusentals saker till som måste göras :va

Napoleon

Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Skorpan skrev:
sol imon,åka nån??

I wish my man :mad: Kom precis från garaget och nu har jag visserligen fått ihop nästan allt men lackeraren har inte fixat min tank så jag kommer endast kunna provstarta hojjen till helgen :yoparty mha en vanlig plastdunk på luftburken.

S¤tan att inte grejjerna e klara ännu, det skulle ju bli grymt väder till helgen. :huvet

/n

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hur ligger det till egentligen? Är det tur från GP lördagar kl 12 om inget annat sägs? Har ännu inte vart med på någon tur med SH, så jag har inte så bra koll. Var med på Jörgens onsdagstur en gång, men höll på att somna hela vägen! :rolleyes:

Skorpan

Guest
PacMan skrev:
Hur ligger det till egentligen? Är det tur från GP lördagar kl 12 om inget annat sägs? Har ännu inte vart med på någon tur med SH, så jag har inte så bra koll. Var med på Jörgens onsdagstur en gång, men höll på att somna hela vägen! :rolleyes:
:lol :lol :lol :tummenupp
brukar vara 12 på lör-söndag om det inte är skitväder
ikväll e jag+några till på GP 18.00-kom dit :tummenupp

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skorpan skrev:
:lol :lol :lol :tummenupp
brukar vara 12 på lör-söndag om det inte är skitväder
ikväll e jag+några till på GP 18.00-kom dit :tummenupp

Passar tyvärr inte så bra idag, men jag ska se om jag kan dyka upp imorn om det inte blir förhinder :tummenupp .

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
PacMan skrev:
Passar tyvärr inte så bra idag, men jag ska se om jag kan dyka upp imorn om det inte blir förhinder :tummenupp .

Pacman körde du möjligtvis gamla vägen mellan landvetter mölnlycke i onsdags? Isåfall blev du omkörd av mig och underdog :tungan :)

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fogerty skrev:
Pacman körde du möjligtvis gamla vägen mellan landvetter mölnlycke i onsdags? Isåfall blev du omkörd av mig och underdog :tungan :)

Hehe, jodå det var jag det.
Tänkte försöka hänga på er först men jag fegade ur. :( .... :)
Tänkte i alla fall att "det dar var nog SH-folk", och mycket riktigt! :tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
PacMan skrev:
Tänkte i alla fall att "det dar var nog SH-folk", och mycket riktigt! :tummenupp

Ja se världen är liten ibland, du får väl hänga med ut å köra nån gång vetja :)

Hållundan: jag slant på gasen, det var inte meningen att köra om givetvis :rolleyes:

Skorpan

Guest
PacMan skrev:
jag ska nog hitta dej jag oxå :hihi :lol :tummenupp

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
Ingen, none, Kein.
PacMan: Snyggt ställ :)
Jag körde visst om dig lite tajt, hoppas att det inte ställde till besvär.
Som Foggy sa, du får hänga på nån da!

//A.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
UnderDog, Fogerty:
Jodå, hänger gärna med er ut nån gång. Ni kan la skriva i den här tråden när det e nåt på g, så ska vi se om jag kan komma loss. :tummenupp

UnderDog: Lugnt, det blev lite trångt men ingen fara på taket. Tack föresten, stället har inte gått många mil än.

Skorpan

Guest
UnderDOG skrev:
PacMan: Snyggt ställ :)
Jag körde visst om dig lite tajt, hoppas att det inte ställde till besvär.
Som Foggy sa, du får hänga på nån da!

//A.
:mattias 47§ Den som kör om skall lämna ett betryggandeavstånd i sidled mellan sitt fordon och fordon som han kör om.
bara för att du är moralkärring No1 :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Bara så ni vet; Knutters spelar ute på Trubaduren på Hönö lördag kväll! Jag ska dit! Någon mer?

Tar även tillfället i akt att skvallra om att jag har kört hoj idag, var ute och velade ett par mil på en Bandit 600. Kul hoj men lite begränsad i och med en väldigt enkel fjädring. Jag gillar stuket och med en singelsits, tillbakaflyttade fotpinnar och cross-styre så skulle det kunna bli en riktigt kul hulliganräzer.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska