Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Napoleon skrev:
Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ? :D

/n

Inte helt omöjligt, kanske.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Jag hade gärna hängt på. Bara jag kan fixa nytt drivpaket imorrn, min kedja är totalt tvärslut, den får spännas ungefär varannan mil nu. Ska det vara så va va :gnissla
Du e gay...

Min drar olja som en jefla alkis dricker T-sprit...

Fyllde ju upp förra veckan... Nu lyser lampan IGEN...

:död

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Napoleon skrev:
Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ? :D

/n

Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med :tungan

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Jag och mina två cylindrar kanske dyker upp också... :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
hållundan skrev:
Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?

Ja du :rolleyes: Efter som jag som vanligt snabbt tröttnar på allt så..........
Ja, iaf...... Efter att jag hade kört nästan 400 mil med den iår efter om byggnaden och var inne på min andra uppsättning däck så tyckte jag att det var dags att byta. Lite synd givetvis för den hade blivit i det närmast perfekt men det kostade på att andvända den. Som jag skrev innan så käkade den däck och efter att jag hade "tunat" om den så drog den även en jävla massa bensin :rolleyes: Fick en bensin räkning där jag enbart tankat hojen för förra månaden och 3600:- känns väl saftigt! Det tillsammans med däck olje byte och försäkring ger en månads kostnad som heter duga :gnissla Inte kul att ha en båge där man inte kan köra hur mycket man vill! Då har jag hellre en lite mesigare hoj :fakta En annan fördel är ju också att man inte blåser runt i över 200 på småvägarna, iom att den nya bara gör 160-170 knyck :D Japp, så ligger det till.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
bebbe skrev:
Jaaaaaa, kurvigt vill jag haaaaaaaaa :banana :hoppa
Fast hur blir vädret tro :rolleyes:

rain.gif

Ser inget vidare ut. :(

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Är sugen på att köra imorron men kan dock inte klockan tolv, utan först vid ca 15.00. Skulle vilja öva på att wheela bl.a.
Kollade vädret, och det skulle kanske bli lite regnskurar, men man kan ju ha tur :)

Om några/några är sugna imorron får ni gärna skriva det här eller pm'a.

Ha de gött i regnet! :huvet

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
chrilla skrev:
Är sugen på att köra imorron men kan dock inte klockan tolv, utan först vid ca 15.00. Skulle vilja öva på att wheela bl.a.
Kollade vädret, och det skulle kanske bli lite regnskurar, men man kan ju ha tur :)

Om några/några är sugna imorron får ni gärna skriva det här eller pm'a.

Ha de gött i regnet! :huvet

Jag ska jobba :rolleyes: Men förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
bebbe skrev:
Jag ska jobba :rolleyes: Men förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?

Grattis.

Jag ska också jobba en sväng på Lördag, 12:30-??:??. Det blir nog ett par timmar i alla fall. På söndag är det ju rejs på falken så då ska jag ner och titta på stollarna.

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
DumDum skrev:
Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?

Ja, visst sket det sig :( . Jag fick inte ens i gång hojjen så jag drog till Biltema och lämnade tillbaka mitt 6 dagar gamla batteri :mad:

Kan tyvärr ej hänga med under helgen på nån tur, då jag har fullbokad med annat :rolleyes:

/n

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...