Du e gay...fogerty skrev:Jag hade gärna hängt på. Bara jag kan fixa nytt drivpaket imorrn, min kedja är totalt tvärslut, den får spännas ungefär varannan mil nu. Ska det vara så va va![]()
Napoleon skrev:Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ?![]()
/n
Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
hållundan skrev:Var är SPn som du nästan rpecis fått klart då?
bebbe skrev:Det är jag nog, om ni lovar att inte köra förtare än 160 på rakorna för då hänger jag inte med![]()
Napoleon skrev:Jag lovarHade faktiskt bara tänkt mig en 'lugn' kvällstur
![]()
/n
DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?
DumDum skrev:Jahapp, där sket det sig. åska och ösregn. Vad ska man hitta på nu då?
chrilla skrev:Är sugen på att köra imorron men kan dock inte klockan tolv, utan först vid ca 15.00. Skulle vilja öva på att wheela bl.a.
Kollade vädret, och det skulle kanske bli lite regnskurar, men man kan ju ha tur![]()
Om några/några är sugna imorron får ni gärna skriva det här eller pm'a.
Ha de gött i regnet!![]()
bebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?
söndag är jag påbebbe skrev:Jag ska jobbaMen förhoppningsvis inte hela dagen. Annars kanske en stund på Söndag?
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |