Skorpan
Guest
flytta hit dåfluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
flytta hit dåfluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !
Det gör jag den dagen min tant köper en R1:a och kör på bakslangen....Skorpan skrev:flytta hit då![]()
![]()
![]()
![]()
fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskolafluppen skrev:Det gör jag den dagen min tant köper en R1:a och kör på bakslangen....
hmm...man får ganska många hojar för huset..
Blondie: yamaha e faktiskt bättre än hynda ! så det så !
Kul å se dig..
Skorpan skrev:fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskola![]()
![]()
hon kan låna din o öva på sålänge
![]()
![]()
nu???? e du tokig pöjk!!!nomolas skrev:[ot]
Lira lite motogp skorpan?![]()
![]()
[/ot]
Skorpan skrev:nu???? e du tokig pöjk!!!![]()
Muggen skrev:skall samlas en del på göta 15.00 på lördag. vettefan va som händere men de kan bli kul![]()
Skorpan skrev:fan vad bra,ska ta med toca1 nästa gång så ska vi börja hans stuntskola![]()
![]()
hon kan låna din o öva på sålänge
![]()
![]()
Tack själv....Körde som en bromsklots eftersom mitt drev spökar...fluppen skrev:Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten
hållundan skrev:Vad gör Magnus tex? Har aldrig sett han köra!
Det finns 72 reggade medlemmar från Halmstad på SH... Undrar vem som är mest aktivfluppen skrev:Nää...det undrar jag mä ! men jag har ju sett han köra...inte så ofta dock![]()
Japp...vi får organisera ett halmstadlopp![]()
hållundan skrev:Det finns 72 reggade medlemmar från Halmstad på SH... Undrar vem som är mest aktivOch vilka som kör mest?
![]()
fluppen skrev:72 ???????????????????????????????????????????????????????? finns det så många hojar i halmstad över huvudtaget ??????
Jo..jag vet två som e ganska aktiva![]()
Muggen skrev:skall samlas en del på göta 15.00 på lördag. vettefan va som händere men de kan bli kul![]()
Napoleon skrev:Någon som är sugen på en kvällstur imorron med mig & Red Ninja, GP kl. 18.00 ?![]()
/n
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år