Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Samuel

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gixxer 750 -98
hållundan skrev:
Ingen aning hur dom är med garantier faktiskt. Får la hoppas att du får ett nytt :crash...

O fan, ja jag ska ju ner emellanåt mot Halmstad under sommaren också, då kan vi ju ta följe... Jag har några nya goa favvoväger här nere faktiskt. Så jävla najs. Jag ska visa dig!!!

:hejk

Jag var i halmstad för ett par fyllor sedan. Kom med bilen på den enormt långa rakan som går in mot stan från motorvägen. Då sög det i wheelietarmen. Hade det inte varit för alla stoppljus, hade ni haft en grym lekplats!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Samuel skrev:
Jag var i halmstad för ett par fyllor sedan. Kom med bilen på den enormt långa rakan som går in mot stan från motorvägen. Då sög det i wheelietarmen. Hade det inte varit för alla stoppljus, hade ni haft en grym lekplats!
Det har vi ändå.....höhöhöhö

Där får jag upp den jävligt gött nu faktiskt... På laholmsvägen...

Nytt bakdäck på idag oxå, jävlar va lätt den vill lägga sig ner nu.... skönt som fan....

Nu blir det bärs.... höhöhö

smajlet

Medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
Ingen just nu
yonsson skrev:
Jag antar att detta e Göteborgstråden...
:hej Jag e uppväxt i GBG, men pluggar just nu i Jönköping. I sommar ska jag däremot sommarjobba hemma i GBG. (Sahlgrenska internposten)

Brukar ni åka tillsammans eller?
Känner inte för att åka runt själv på hojen hela sommaren och ingen av mina polare i GBG har mc. Ni får gärna aktivera mig i sommar om ni känner för det.
Kommer bo i backatorp/backa/hisingen.

Eller åker ni inte ens tillsammans?

Det finns risk för en riktigt tråkig mc-sommar om jag inte hittar några roliga att åka med och det vill man ju gärna motverka... :(

Då kommer vi säkert att se varandra. då mina svärföräldrar bor i backatorp. :tummenupp

Therudeboy

Guest
yonsson skrev:
Edit:
hållundan:
Lite kuriosa:
Min flickvän kommer nog bo i Halmstad hela sommaren så jag kommer nog åka dit på helgerna (från gbg alltså). Hade varit kul att få lite vägtips därimellan, kan tänka mig att du kan endel om den vägen, men det kan ju vänta. länge kvar.

Skulle du känna för en runda när du väl är där så kör mot simlångsdalen och fortsätt förbi, sjukt sköna vägar där med kraftig doserade kurvor på vissa ställen.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Skulle du känna för en runda när du väl är där så kör mot simlångsdalen och fortsätt förbi, sjukt sköna vägar där med kraftig doserade kurvor på vissa ställen.
:fakta

Dom e inte dumma dom....

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
Therudeboy skrev:

Någon som tänker åka lite i helgen ? :banana

/n

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Napoleon skrev:
Någon som tänker åka lite i helgen ? :banana

/n

Jag hade tänkt åka på Lördag. Skall visserligen på en "parmiddag" :rolleyes: på Fredag så det blir nog lite drickande. Men jag hade tänkt att jag skall ta det lugnt så att jag är redo för en tur på Lördag :banana

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Själv får jag nog ta och supa lite ikväll för att lugna ner mig lite. Dom idioterna på Spinnin' Wheel skickade en bakdämpare till en DT 125!!! :huvet :död

Bifogat

• mail.jpg
    mail.jpg
    79.8 KB · Visningar: 38

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Skorpan skrev:
supa på en tordag?? :confused: :va

Nä, om det e mej du syftar på så tog jag väl i lite. Inget supande idag. Bara så irriterad över att ha rivit ur bakdämparen för att sedan upptäcka att den nya var fel. :fatta!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Dåligt drag i tråden.

Vi var ute och körde runt Lygnern idag och Bebbe visade ett par underbara vägar jag knappt trodde fanns. Det var en helt fantastisk dag med massor av kul hojåka.
Vi såg (och hörde) ett annat gäng som nog var WCX när vi stog och pausade, om jag inte är helt fel ute så var Napoleon med i det gänget.
Den 1000R som ledde gänget hade ett helt otroligt ljud! :lol Den lät minst sagt elak och det ylade över nejden kom eldande.

Skorpan

Guest
DumDum skrev:
Dåligt drag i tråden.

Vi var ute och körde runt Lygnern idag och Bebbe visade ett par underbara vägar jag knappt trodde fanns. Det var en helt fantastisk dag med massor av kul hojåka.
Vi såg (och hörde) ett annat gäng som nog var WCX när vi stog och pausade, om jag inte är helt fel ute så var Napoleon med i det gänget.
Den 1000R som ledde gänget hade ett helt otroligt ljud! :lol Den lät minst sagt elak och det ylade över nejden kom eldande.
jupp,dom åkte visst den vägen förrut medans jag fick ta hand om 2 frusna grabbar så det blev fika hemma hos mej istället
Den 1000R gissar jag på att det var Jack :hihi

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Skorpan skrev:
jupp,dom åkte visst den vägen förrut medans jag fick ta hand om 2 frusna grabbar så det blev fika hemma hos mej istället
Den 1000R gissar jag på att det var Jack :hihi

Blir det ngt åka imorgon då?

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tack skorpan, fogerty, hållundan för en go eftermiddag, har köpt hus i marstrand nu förresten ;)
Fan var ni har det gött i götet, så mkt hojåka finns inte hos oss...avis ! Välkomna te hstd nästa gång !

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad