Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Törnberg skrev:
KOOOLt, vicken tur han hade att den rasade dan efter :)
Ville han häva köpet?
Vad var det för ras?

//A.
Mmmm, han sålde den ju i befintligt skick. Det var inget direkt allvarligt ras. "Bara" elfel. Laddningsregulator, batteri och ett gäng kablar hade brunnit(!) upp. Fan vet vad som orsakade det.

Jävla fusk. Fast nu ska han tjöpa segelbåt istället. Jag vill ju ha ny hoj.

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
oj... cyklade ner för backen förbi chalmers i morse på väg till jobbet, höll på att köra över en kille som höll på att ställa in sin ducati monster på gården... GAAAAA!! :gnissla
tänk vad pinsamt d kunde ha blivit!
-eeehh... ååhh... ehh.. fin hoj! :)

(jag vill också dricka öl, e d nån som ska till madison imorgon fredag?)

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
RWD skrev:
Madison är ju ett bedrövligt ställe, tacka vet jag Nivå :)

precis... undrade bara om nån skulle dit :D
tar alltid nivå iaf på onsdagar!
men jag tror inte d blir så mycket festande idag ändå, ska jobba övertid imorgon... :4skrika
bättre blir d på lördag hoppas jag!!! :yoparty

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Vem var det som hälsade på mig i lastbilen idag? Svart motard, Ola är det du som har fått ihop din?

Coola Ola

Guest
Mookie skrev:
Vem var det som hälsade på mig i lastbilen idag? Svart motard, Ola är det du som har fått ihop din?

Nej, tyvärr inte. Saknar både plast (som nog kommer nästa vecka iofs) och ett rakt framhjul. Jävla posörfälgar.....

Törnberg skrev:
Lämna in? Är det en MAC?

//A.

Ja det är det faktiskt, en powerbook. Hårddisken låter ungefär som en tröskverk :( Garantin gäller hursomhelst så ingen mening att skruva isär den själv. Tveksamt om jag velat ta isär en laptop själv ändå iofs. Nåja, kanske kan vara bra att vara utan dator några dagar, hehe (just nu är nog sista gången den startar innan de kommer o hämtar den, hoppas jag hinner surfa runt lite på SH innan den disken lägger av igen) Sorry för OT-spammen

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hej alla!

Ska vi ut och köra idag? nu när vädret är så underbart! :rolleyes:
men det kanske klarnar upp vid 12 snåret?
Nu vet ja att den folkmassan som var på grillfest i vallda kanske inte orkar upp :fyllisar ....men köra vill vi ju göra ändå???

Steffi

Hoppas du är nöjd nu Ola!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Tittar ut genom fönstret... Skitväder! :6surkart

men senare ikväll då? vid 16:00 kanske? om det e fint väder så ska ja ut och köra iallafall! så ja e vid götaplatsen vid 16:00, hoppas att man slipper köra själv! :)

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Miss_Orchidee skrev:
men senare ikväll då? vid 16:00 kanske? om det e fint väder så ska ja ut och köra iallafall! så ja e vid götaplatsen vid 16:00, hoppas att man slipper köra själv! :)

Jag sticker nog ut en sväng om det torkar upp.. Får se vilken tid det kan bli.. Kanske tidigare än 16 om jag inte kollar på Moto GP..

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
ser mörkt ut just nu men är det torrt så kommer jag oxå

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
essey skrev:
Jag sticker nog ut en sväng om det torkar upp.. Får se vilken tid det kan bli.. Kanske tidigare än 16 om jag inte kollar på Moto GP..

Men ja kan inte se MotoGP, har bara 1, 2 och 4:an :mad: Kan vi inte köra en sväng innan och sen kanske vi kan kolla på MotoGp hemma hos nån som har dom kanalerna??
Regnar det i Göteborg altså, här i kullavik är det bara mulet, men inte så värst mörkt! :) kanske kan köra lygnen runt! det var nån från vallda igår som ville det

essey

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
Numera såld zukka..
Jag hänger på men det får bli torrt först.. Här är det blött på vägarna ännu..

Skorpan

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Men ja kan inte se MotoGP, har bara 1, 2 och 4:an :mad: Kan vi inte köra en sväng innan och sen kanske vi kan kolla på MotoGp hemma hos nån som har dom kanalerna??
Regnar det i Göteborg altså, här i kullavik är det bara mulet, men inte så värst mörkt! :) kanske kan köra lygnen runt! det var nån från vallda igår som ville det
eller så spelar nån in det så kan man kolla när som :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...