Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Långa farbron skrev:
Jag vill också hänga på :4skrika (nu med nyvaxad hoj o posörställ)


Berätta berätta :banana
Jag vet inte vart alla skall mötas....
Jag skall till josan..
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Långa farbron skrev:
Ok då träffas vi på GP som vanligt så möter ni upp ?
Allvarligt talat så tycker jag det suger att spendera hela eftermiddagen till att åka fram och tillbaka till olika uppsamlingsplatser..

Det enda jag vet är att jag skall vara hos josan vid 18, sen när eller om dom är färdiga vet jag inte.. kan därför inte veta när vi skulle kunna möta upp vid gp, kan du inte ringa josan o fråga?
Eller så drar ni från gp 18, är vi där så är vi där!
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Hultan skrev:
Allvarligt talat så tycker jag det suger att spendera hela eftermiddagen till att åka fram och tillbaka till olika uppsamlingsplatser..

Det enda jag vet är att jag skall vara hos josan vid 18, sen när eller om dom är färdiga vet jag inte.. kan därför inte veta när vi skulle kunna möta upp vid gp, kan du inte ringa josan o fråga?
Eller så drar ni från gp 18, är vi där så är vi där!

Vem är Josan?

Om du skriver att ni skall åka i tråden och sen inte verka vilja berätta var,när osv betyder ju att inbjudan till att köra ihop gäller bara vissa.

Vill du inte köra med vissa, skriv då inte i tråden utan ring till folk som du vill åka med då,så slipper du hålla på och försöka ta dig ur saker.

Skitenkelt.

Fick just andra planer för kvällen,god tur.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Långa farbron skrev:
Vem är Josan?

Om du skriver att ni skall åka i tråden och sen inte verka vilja berätta var,när osv betyder ju att inbjudan till att köra ihop gäller bara vissa.

Vill du inte köra med vissa, skriv då inte i tråden utan ring till folk som du vill åka med då,så slipper du hålla på och försöka ta dig ur saker.

Skitenkelt.

Fick just andra planer för kvällen,god tur.
Hehe, stingslig? Jag skiter i vem som häger med, för det mesta.. Det är bara det att jag inte orkar vara "den som ordnar åkturen" för folk gnäller bara över att få vänta osv. precis som du gör nu.
Josan är jonas Jonqas osv.. Du vet vem..

Om du skall kasta skit om mig skriv inte det i tråden heller.. Varför i helvete skulle jag välja ut folk som får åka med, är det nån jag inte gillar följer inte jag med helt enkelt.
Skitenkelt
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Någon verkade ta detta som jag inte vill åka med nån, om nu så skulle vara fallet varför skulle denna någon vilja åka med mig i så fall?!

Det enda jag menade är att JAG inte orkade ordna träffar till höger och vänster jag skall bara ut och åka med en flicka och Jonas o Daniel. Kl 18:00.. vi har planerat att träffas hemma hos jonas...
Detta fick jag på ett sms i morse..

Är det nån mer som är sur för att dom känner sig åsidosatta?
Ber så hemskt mycket om ursäkt i så fall...
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Lite dumt att skriva att man skall ta en tur och sedan inget mer....
Ser lite konstigt ut. Och kan tolkas fel.

Det är väl bara att skriva tid å plats så är det väl klart. Sen bestämmer man väl på plats allihop vart man skall åka???? :confused: Eller???
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Rasorblade skrev:
Lite dumt att skriva att man skall ta en tur och sedan inget mer....
Ser lite konstigt ut. Och kan tolkas fel.

Det är väl bara att skriva tid å plats så är det väl klart. Sen bestämmer man väl på plats allihop vart man skall åka???? :confused: Eller???
Låter som en bra idé givetvis, Man kanske inte alltid tänker på att det är helt publikt man skriver igentligen..

Whatever, ut å åk å ha skoj..
 

rogka566

Gift!
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CRF250R -12, KTM 660 SMC -05
Sitter fast på jobbet, och nu spöregnar det ute. Hakar på de stora grabbarna (tjejerna) en annan gång. På med regnställen nu...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hultan skrev:
Hehe, stingslig? Jag skiter i vem som häger med, för det mesta.. Det är bara det att jag inte orkar vara "den som ordnar åkturen" för folk gnäller bara över att få vänta osv. precis som du gör nu.
Josan är jonas Jonqas osv.. Du vet vem..

Om du skall kasta skit om mig skriv inte det i tråden heller.. Varför i helvete skulle jag välja ut folk som får åka med, är det nån jag inte gillar följer inte jag med helt enkelt.
Skitenkelt
Håller med Farbron, det va inte direkt som en inbjudan för oss andra att hänga med....

och tack för ditt korta svar förrut.

Hultan, tråden är till för oss alla som vill åka tillsammans, då kan man va lite shyst och dela med sig av fakta istället för att bara svara "nope" tillexempel. nu framgår det gansla tydligt att ni inte vill åka med alla andra. vill ni inte det så gör precis som Farbrorn säger och skriv det inte här. ni har varandras nr så ni kan lösa det på det sättet, och via PM om det är så.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hultan skrev:
Låter som en bra idé givetvis, Man kanske inte alltid tänker på att det är helt publikt man skriver igentligen..

Whatever, ut å åk å ha skoj..
Bra ide?? är det inte så det alltid har fungerat innan??

Du vet precis som jag att det är helt public att skriva här, sluta spela dum Kim
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Men sluta nu allihopa...
När jag läser fattar jag vad Kim menar...

Ni missförstår honom bara... :)

Rätt onödigt å börja argumentera Blomman, när han bett om ursäkt å förklarat sig :va :kocko

Lika onödigt som att jag postar detta igentligen... men kunde inte hålla mig bara... :kocko
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
JONQAS skrev:
Men sluta nu allihopa...
När jag läser fattar jag vad Kim menar...

Ni missförstår honom bara... :)

Rätt onödigt å börja argumentera Blomman, när han bett om ursäkt å förklarat sig :va :kocko

Lika onödigt som att jag postar detta igentligen... men kunde inte hålla mig bara... :kocko
bra, då slutar vi nu då
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
Håller med Farbron, det va inte direkt som en inbjudan för oss andra att hänga med....

och tack för ditt korta svar förrut.

Hultan, tråden är till för oss alla som vill åka tillsammans, då kan man va lite shyst och dela med sig av fakta istället för att bara svara "nope" tillexempel. nu framgår det gansla tydligt att ni inte vill åka med alla andra. vill ni inte det så gör precis som Farbrorn säger och skriv det inte här. ni har varandras nr så ni kan lösa det på det sättet, och via PM om det är så.
Din förbannade lilla skitunge, sluta att tyka dig här, ta det via pm själv då..

Är lite trött på din uppstudsighet.. Så jävla snäll jag varit mot dig..
Var trevlig trots dina jävla utsvävningar sist.. Vad tror du vinner på att vara tyken igen här..
Det var det.. Tro inte att jag är trevlig mot dig igen..

"Sluta spela dum?"
Maken till oförskämdhet.. vem fan tror du att du är?

Det var tamig fan sista gången jag var trevlig mot dig det skall du ha jävligt klart för dig..

Håll dig undan tills du vågar prata med mig i verkligheten!
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
De sa just på lokala nyheterna att en motorcyklist just haft en änglavakt då han (tror jag) frontalkrockade med en bil i Hällesåker någonstans. Fick föras till sjukhus med helikopter, hade brutit några ben i benen om jag minns rätt.

Någon som känner till något mer?
 

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Ort
I en 2'a
Hoj
ZZ-R
Faan va' alla verkar på hugget här :7peta

Förstår om alla inte vill åka med alla pga av diverse anledningar men som någon skrev, lös det vid sidan om, här ska vi ha' kul juuu :rolleyes:

Har själv svårt för vissa hojj-personer här på Sporthoj men detta är inget att bry sig om, man kan inte bli bästis med alla. :arsele :tomten
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top