Jag säger bara en sak: Tapatalk.....
I löve it...
Idag slår det alla rekord...
När jag öppnar en tråd så ser jag inte ens första inlägget, utan måste först skrolla ned förbi all reklam, häpnadsväckande!
Jag tror laidback menar att det just nu är mycket reklam i toppen på sidan. Man måste rulla ner för att ens se dom översta inläggen.Då har du en massa skitprogram i datorn !
Som SWEDIE redan skrivit ovan.
Jag tror laidback menar att det just nu är mycket reklam i toppen på sidan. Man måste rulla ner för att ens se dom översta inläggen.
Jag är förvånad? Jag kör både Adblock Plus och NoScript och jag har inte sett skymten av någon reklam. Har tre datorer ständigt uppkopplade på nätet med Win XP Pro Sp3, Win 7 Sp1 och Win 8.1 och alla funkar lika bra att totalt stänga ner all reklam på.
Ja, om jag inte kör med AdBlock eller liknande.Precis, likadant för dig?
Intressant kring det här med argumentationen kring att man som konsument ska stå ut med reklam för att sitedrift inte är gratis. Mig veterligen finns ingen lag som tvingar företag att lägga en enda krona på marknadsföring heller, så här står vi nu - lägg ner marknadsavdelningarna och använd besparingen till att sänka era priser till mig som konsument, istället för att anslå på min moral (vad nu den har med affärer att göra?) att jag bör bekosta reklamen som ni påtvingar mig.
Reklam - affärsvärldens asgamar.
Men hallå Musteri-Pelle, nu glömde du att tänka ( igen ? )
Många annonserar för att de är tvungna, för att helt enkelt få tillräckligt med konsumenter så att affären går ihop.
Att grejorna skulle bli billigare utan reklam är rent drömmeri .
Men visst måste man moderera det hela.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |