Vanligaste är låtsassnuten svensson som vägrar låta mig köra om, byter fil hur som han känner för, inga blinkers osv
Men två historier utmärker sig från dom andra.
1.
Kör på götgatan mot skanstullsbron. Ligger i vänterfilen i 70 (för snabbt ja)
då ska en parkerad idiotjävel ut i vänster filen och jag hade ingen möjlighet och bromsa då han gjorde de så snabbt och sent. Jag tvingas åka ut mot trafiken och va på håret att krocka med mötande... Jag tvärnita hojjen framför honom och ska hoppa av men han sticker. Jag hade en tjejjkompis bakom vilket gjorde mig inte mindre förbannad.
2.
Kör ut ur tunneln i gullmars och glider mellan bilarna fram till trafikljuset.
Ställer mig framför en s80 i vänster filen och kör ut i rondellen. Höll till höger vi vänsterfilen för att skära kurvan lite. Då tyckte gurra 3x år i en volvo (kommer inte ihåg modell) att de skulle vara kul och tränga in sig mellan mig och rondellen för att sedan pressa ut mig i högerfilen där de befinner sig en buss... Edit, min andra vända på mc efter jag tagit körkortet
Ibland känner man ju bara för att dra ut en uzi ur ryggan och gå loss.
Men för övrigt tycker jag att många e duktiga på kolla backspegeln på motorvägen... Sen att jag ofta kör för fort och folk missbedömmer min hastighet är en annan sak. Men å andra sidan är de tvärt om också, när jag väl kör lagligt förväntar dom sig att jag kör för fort och väntar med att köra ut trotts att jag e 150 meter bort