Rasorblade
Ny medlem
Lär er hur man lägger in en YouTube-länk
Se sticky´n
Se sticky´n
http://www.garaget.org/video/135qwcpw5t4q
Den här killen hade lite skills faktiskt... Och en sketful hoj.
Att klanka ner på andra som inte använder sk skydd är så löjligt!
Alla människor har ett eget val, RESPEKTERA DET!!!
Min första tanke (angående den första filmen) var: "Hoppas inte tjejen skadar sig." Snubben skiter jag fullständigt i. Hans tjej är tydligen inte värd så mycket för honom.
Ja, för hon var förmodligen tvungen att sitta på hojen, utan skydd. Dessutom visste hon säkert inte att det skulle tokköras.
Det spelar ingen roll i min värld. Jag skulle inte utsätta min tjej för något sådant oavsett hur mycket hon vill det. Kanske bara jag som är konstig. Det är väl därför jag är singel.
Min första tanke (angående den första filmen) var: "Hoppas inte tjejen skadar sig."
Men att vissa som väljer att köra utan skydd sedan klotar och får allvarliga skador drabbar ju kollektivt alla som kör MC, varför ska man inte bry sig då?
Är man med och betalar onödiga skador genom högre premier så tycker åtminstone jag att man har rätt till en åsikt i frågan.
I tider där politikerna vill lägga över sjukvårdens kostnader på trafikförsäkringen så känns det ännu mer relevant att alla som kör MC har rätt skyddskläder.
Och varför ska man "respektera" dom som kör utan skydd? Dom får inte min "respekt" i alla fall!
Några galna idioter samlade..
Vi lever i ett samhälle som är uppbyggt på skrämseltaktik från barnsben. "Ta inte imot godis från en främling, det är förgiftat" tex
Vi ska teckna försäkringar mot allt...
Har vart omkull med både ställ samt utan ställ, samt tappat hojen. Jag har ALDRIG använt mig utav min försäkring (helförsäkring)!
Håller med i allt du säger![]()
Blev dock lite fundersam här![]()
Är det så att du har haft helförsäkring men ändå inte utnyttjat den, eller är det pga att du har haft halv/trafikförsäkring![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |