Galna idioter

Slangan

RIP Marco #58
Gick med
4 Nov 2003
Hoj
Gixxer 7/11, 2 st Ur- gixxer 750 & rsv mille
Fan, är det inge som vet var rullen kommer ifrån, så jävla roligt. Ser ut som efedrinpåverkad syrian eller nåt, småhojar + svingamla storhojar + ingen hjälm luktar inte civiliserat land.

Sjukt hårt att slita upp gammelmöget på slangen i nittio, med en liten rumänska på tanken:yoparty

Synd bara att en dålig asfaltslagning skulle kosta ett halvår på brännskadekliniken och köra hud från ryggen med osthyvel i ggn i veckan.

Harligt att lasa chronic. Tyvarr far du sta ut med svenska utan prickar.
Ar i kina som du har namnt i din ruta lr va fan det heter pa datageek.

Sen ska man inte kalla gammla gixxers for mog. De blir smisk for det.
Underbart befriande att se klippen. Undertecknad har en 7/11 i garaget
och den har slangats bade med stall lr ibland i shorts och t-shirt.
Sug pa den alla moraltanter harinne.

Tycker ni som jiddrar om forsakringspremier som drabbar andra och bla bla
ska tanka pa vad alla korplirare i alla sporter kostar staten och forsakringsbolagen och darmed dig.

Jag tycker man ska se en snygg slangning i jeans och t-shirt som ngt positivt
for det ar ungefar som med tjejer som fixar tuttarna hos doktorn.

Det gar ocksa at helvete ibland och da utgar sjukersattning och lakarkostnader som vi skattebetalare far betala.
nu far vi ju valuta for premierna/skattepengarna iaf.

Ha det fint nu. simma lugnt. Fuck. Missade att kredda Pysch. KREDD !!!

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Om du läser vad jag har skrivit så kanske du förstår vad jag menar!

DU är en sån människa som ser ner på en annan människa för att denne inte använder skydd vid mc körning, och ser denne som en "premiehöjare". Trots att denne inte gör något fel, varken sett i lagens ögon eller försäkringsbolagens ögon!

Sen håller du på och "stylar" din hoj med tex minimala blinkers (20mm små beskriver du) som gör DIG till en större trafikfara, mestadels för dig! Vilket gör dig till en "ev" premiehöjande sjukskriven hojåkare...efter att du har blivit påkörd av en "idiot" i bil som inte såg att du skulle byta fil!

Jag har inte förespråkat körning utan skydd! Jag kör själv med skydd, med hoppar över stället rätt ofta...

Det jag försöker att klargöra i den här tråden är att det är SÅ fruktansvärt tröttsamt med trångsynta människor som kallar andra för idioter, bara för att dom inte tänker eller handlar som du gör!

Mina miniblinkers är e-märkta med samma wattantal som original. Dom sitter på ett avstånd som är godkänt av SBP (med råge!) och syns lika bra som mina originalblinkers.

Vi får enas om att vi tycker olika. Jag tycker att alla ska använda skyddskläder när man åker motorcykel, speciellt om man ska ge sig ut på 70-90-110 vägar. Detta tycker jag mestadels för att jag sett ett antal otäcka olyckor, några med dödlig utgång. Du tycker att man ska få köra på bakhjulet, i tät trafik ståendes på cutsen, iförd t-shirt och jeans, utan hjälm med sin flickvän på tanken. Du tycker även det är SÅ fruktansvärt tröttsamt med såna som mig (om det var mig du syftade på i ditt förra inlägg).

Det är uppfattat käre vän, nu lägger vi ner den här pajkastning :tummenupp

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
En annan har ju varit i Libanon ett par gånger :tummenupp

Inget ont om Libanon, jag älskar det landet på ett alldeles eget och speciellt sätt. Man får lite perspektiv på dem olika sanningarna när man har en Israelisk soldats m16 riktad mot sig.

En shallah (om gud vill) :pannkyss

EDIT: Lite väl OT kanske :va

Ingen dansar nykter såvida han inte är galen. fast du har stavat fel

Jag håller med du :yoparty

Jag var i Eliat Israel typ -99, året innan det stängdes för charter för 6 år framåt, det kryllade av killar i artonårsåldern sittande i stora Jeepar med Oakley brillor och helt sjuka automatvapen i knät, alltså high tech. De kunde sikta mot en när de gled förbi, de kände vem som hade övertaget liksom, jävligt obehagligt, de har ju typ 70 års värnplikt, det var 13 åringar på stranden med gamla antika gevär på axeln

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Mina miniblinkers är e-märkta med samma wattantal som original. Dom sitter på ett avstånd som är godkänt av SBP (med råge!) och syns lika bra som mina originalblinkers.

Vi får enas om att vi tycker olika. Jag tycker att alla ska använda skyddskläder när man åker motorcykel, speciellt om man ska ge sig ut på 70-90-110 vägar. Detta tycker jag mestadels för att jag sett ett antal otäcka olyckor, några med dödlig utgång. Du tycker att man ska få köra på bakhjulet, i tät trafik ståendes på cutsen, iförd t-shirt och jeans, utan hjälm med sin flickvän på tanken. Du tycker även det är SÅ fruktansvärt tröttsamt med såna som mig (om det var mig du syftade på i ditt förra inlägg).

Det är uppfattat käre vän, nu lägger vi ner den här pajkastning :tummenupp

Klart att det alltid kommer att finnas olika tycke & tänk.
Vi är ju alla olika individer som har en egen uppfattning om saker. För min skull hade han fått köra naken baklängs på bakhjulet. Är man inte införstådd med riskerna med sin hobby så lär man sig det efter första incidenten. Men att andra ska säga åt någon att denne är dum i huvudet bara för att denne inte följer samma spår som dom är FEL!

Om du försöker få någon att använda skydd genom att nedvärdera personen ifråga, för att denne är beredd att ta risken med att köra utan skydd...då är du inkluderad :mattias (annars kan du få en tröstkram om jag sårade dig)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...