Men va f-n! Haft blocketbevakning på en sån i säkert 10 år. Nu när jag gjort ett stort hål i mc-kassan genom att köpa en ktm så dyker det upp en..En av de ~50 st som finns reggade i Sverige är nu till salu.
Inte billigt men å andra sidan är det ju oxå en sällsynt fågel!
View attachment 498424
Det här är väl det enda tillfället då ett kortfristigt lån kan vara motiverat.Men va f-n! Haft blocketbevakning på en sån i säkert 10 år. Nu när jag gjort ett stort hål i mc-kassan genom att köpa en ktm så dyker det upp en..
Men va f-n! Haft blocketbevakning på en sån i säkert 10 år. Nu när jag gjort ett stort hål i mc-kassan genom att köpa en ktm så dyker det upp en..
Det här är väl det enda tillfället då ett kortfristigt lån kan vara motiverat.
Gör det, kööööp!
Om någon månad är lånet betalt, och hojen står kvar och skänker glädje.
I annat fall har du bara en borttagen Blocket-annons att stirra på till hösten.
Gillar hur ni tänker behöver nog bygga ut garaget också.. alternativt övertyga sambon om att det är en bra ide att ha en mc eller ett par moppar i sovrummet.Japp. "MC-kassan" ja.
Men, som di stora pôjkera säger: "det handlar om kontoföring".
Du kommer säkert på något Trick™. Tjööööp!
Ja, det brukar gå lååång tid mellan att de dyker upp på blocket.Men va f-n! Haft blocketbevakning på en sån i säkert 10 år. Nu när jag gjort ett stort hål i mc-kassan genom att köpa en ktm så dyker det upp en..
Du får inte köra fast i tankar som "skulle behöva bygga ut...." eller "alternativt övertyga...."Gillar hur ni tänker behöver nog bygga ut garaget också.. alternativt övertyga sambon om att det är en bra ide att ha en mc eller ett par moppar i sovrummet.
En av de ~50 st som finns reggade i Sverige är nu till salu.
Inte billigt men å andra sidan är det ju oxå en sällsynt fågel!
View attachment 498424
Liten, lätt, behändig, trött och driftsäker.Är de så fantastiska som det framstår på internet? Vad gör de så trevliga?
Ingenting men jag kan vara snäll och ge dig 2000 spänn för den. 🫣View attachment 498486
Har denna gamla goding ståendes på landet (Sandviken).
DR650RS-90 (ej elstart), ca 3400mil, fint originalskick, lättstartad och går bra. TKC80 med 90% mönster kvar.
Vad kan man tänkas få för den tro?
Såldes nog på studs för nu är den borta. Tur det kanske.Den här blir inte långlivad på blocket!!
@Elmhult - kan du lösa transporten så är du i hamn (lv-reggad)!
View attachment 498488
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 426 annonserwww.blocket.se
Ganska ovanlig hoj va? Minns inte att han sett en sådan förut.
Yamaha TTR250 -96
View attachment 498490
Okej, så pass ovanlig alltså. Ja samma här, hade aldrig hört talas om den.Jag hittade ett 10-tal från tidigt 2000-tal när jag gjorde lite slagningar.
Alla med samma bokstavsprefix i regnumret - alltså troligen batchregistrerade och därför med all sannolikhet intagna av generalagenten.
Modellen har helt klart passerat under radarn för mig.
TTR 250 Raid.
Så näpet.
Halva priset mot en Tricker.
Kanske ett substitut i väntan på Klippet?
Okej, så pass ovanlig alltså. Ja samma här, hade aldrig hört talas om den.
Har aldrig stött på den.Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 426 annonserwww.blocket.se
Ganska ovanlig hoj va? Minns inte att man sett en sådan förut.
Yamaha TTR250 -96
View attachment 498490
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS