Ja det är frågan om det finns några av besiktningsdelarna kvar för det är vanliga crossbakskärmen utan lampan och skyltbotten fram bara så bara att rulla till besiktningen är den ju inte iallafall även om den ligger i registret.
sett många lik med rensade kabelstammar som också varit reggade men tagit både tid och massa pengar innan dom varit körklara för annat än lekkörning
sett många lik med rensade kabelstammar som också varit reggade men tagit både tid och massa pengar innan dom varit körklara för annat än lekkörning









