Han har ju fem annonser varav tre köpes så det är klart du får en del napp på sånaMcm igen. Var hittar han/de alla gamla hojar? Den här ligger väl inte kvar länge.
Yamaha xt 250 -84
Han har ju fem annonser varav tre köpes så det är klart du får en del napp på sånaMcm igen. Var hittar han/de alla gamla hojar? Den här ligger väl inte kvar länge.
Yamaha xt 250 -84
Ja saftiga priser, lägg ut din ktm för 50 och se om någon nappar
Redan såld, den såg fin ut.Mcm igen. Var hittar han/de alla gamla hojar? Den här ligger väl inte kvar länge.
Yamaha xt 250 -84
Visst, 25k är en del men med tanke på hur prisbilden ser ut överlag så känns det inte så enormt överdrivet. Några tusen lägre så hade den säkert blivit såld innan helgen är över.Shit!
Där skulle ju jag kunna få mitt egna 80cc-vapen i jakten mot nollpunkten*. Den finns ju i Göteborg.
Men, 25 papp..? Det är en jippohoj.
Klassisk skattekvittoparad tho. Bara den är värd något.
*Jakten mot Nollpunkten (redefined):
Minsta hojen man kan runda en Ironbuttkörning på.
Visst, 25k är en del men med tanke på hur prisbilden ser ut överlag så känns det inte så enormt överdrivet. Några tusen lägre så hade den säkert blivit såld innan helgen är över.
Jippohoj såklart, men vem fan är inte ett jippo?
Ja, alltså - hade jag varit mer annorlunda än dig så hade jag såklart köpt den själv, så jag förstår helt hur du tänker.Du har rätt och jag är snål.
Jag vill ha en sådan. Men inte till dom pengarna.
Två på Blocket inom 2 veckor.
Det går fler tåg.
Som alltid med dessa moppar. Det är ju inget man går och köper med en nytaget hojkort i fickan, som första/enda motorcykel är den inte särskilt lockande. Funkar varken som tillochfrånjobbet-hoj, för cruising eller söndagsturen. Eller som caferacer. Det är ju den som redan "har allt", och behöver nåt kul att plocka fram när grannarna anlänt till grillpartyt på midsommarafton. Att leka med i trädgården ungefär. Och då är 25 papp för mycket, för mig i alla fall. Men för många är detta fikapengar och då är saken mer begriplig.Shit!
Där skulle ju jag kunna få mitt egna 80cc-vapen i jakten mot nollpunkten*. Den finns ju i Göteborg.
Men, 25 papp..? Det är en jippohoj.
Klassisk skattekvittoparad tho. Bara den är värd något.
*Jakten mot Nollpunkten (redefined):
Minsta hojen man kan runda en Ironbuttkörning på.
Jag skulle absolut kunna jobbpendla på den, men jag har bara drygt 4 km 50-väg till jobbet och för den ringa sträckan kan man ju åka på vad som helst.Som alltid med dessa moppar. Det är ju inget man går och köper med en nytaget hojkort i fickan, som första/enda motorcykel är den inte särskilt lockande. Funkar varken som tillochfrånjobbet-hoj, för cruising eller söndagsturen. Eller som caferacer. Det är ju den som redan "har allt", och behöver nåt kul att plocka fram när grannarna anlänt till grillpartyt på midsommarafton. Att leka med i trädgården ungefär. Och då är 25 papp för mycket, för mig i alla fall. Men för många är detta fikapengar och då är saken mer begriplig.
App app app, baktala inte Chappyn.Som alltid med dessa moppar. Det är ju inget man går och köper med en nytaget hojkort i fickan, som första/enda motorcykel är den inte särskilt lockande. Funkar varken som tillochfrånjobbet-hoj, för cruising eller söndagsturen. Eller som caferacer. Det är ju den som redan "har allt", och behöver nåt kul att plocka fram när grannarna anlänt till grillpartyt på midsommarafton. Att leka med i trädgården ungefär. Och då är 25 papp för mycket, för mig i alla fall. Men för många är detta fikapengar och då är saken mer begriplig.
Jag skulle absolut kunna jobbpendla på den, men jag har bara drygt 4 km 50-väg till jobbet och för den ringa sträckan kan man ju åka på vad som helst.
Har mest för mig att det gnälldes över vikten på 660:n, att det var många kilon/hästkraft hade att släpa på.
Mcn verkar inte imponerande av tenere.
Men köp, vetja! Det är ju en shysst hoj, kanske inte för enduro...Ja du, har händelsevis fått nos för en för kaffepengar. Tror att det kan vara värt att köra.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|