Men ni känner väl alla till känslan av att hitta perfektion i nått ?
Klart man gör, jag köper dyrt och bara gillar läget .
Men ni känner väl alla till känslan av att hitta perfektion i nått ?
Min förstahoj är till salu, se blocket under szr 660, Sveriges snyggaste. Ligger kanske fortfarande kvar på sporthoj oxå. Äldre hoj som blivit stylad. Finns inte många szr i Sverige och särskilt inte svarta.
Jag ska ta hojkortet nu till sommaren och vill väl inte lägga ut så mycket pengar på just första hoj köpet.
Mitt problem är dock att de gamla hojarna är så ruskigt fula så min fråga är:
Går det att fixa fräschare kåpor från de nyare modellerna och sätta fast de på en äldre hoj? Eller finns det något annat sätt att få hojen att se fräschare ut?
Jag behöver verkligen hjälp med detta!!
Alltså jag stör mej på dig! Såg din bild, alltså du har hela skydd packetet men inte stövlar!!! Varför vill jag fråga. Ser ju skit dumt ut med vanliga dojor till det stället och alla andra ställ! Get some shoes man!
Jag är inte rädd för att ta i med hård handskarna sedan så har jag sådan tur att jag känner både lackerare och annat hehe
annars får jag väl skaffa mig någon rik kille som ger mig en snygg hoj finns det någon där ute ??
Jag ska ta hojkortet nu till sommaren och vill väl inte lägga ut så mycket pengar på just första hoj köpet.
Mitt problem är dock att de gamla hojarna är så ruskigt fula så min fråga är:
Går det att fixa fräschare kåpor från de nyare modellerna och sätta fast de på en äldre hoj? Eller finns det något annat sätt att få hojen att se fräschare ut?
Jag behöver verkligen hjälp med detta!!
Fy fan en sådan kan jag ju bara drömma om, kanske har turen att få åka bakpå om jag slår på charmen
http://www.blocket.se/vi/9730248.htm?ca=23_11_s
Pruta 5´så har du en kanon hoj, och slipper allt strul
Fy fan en sådan kan jag ju bara drömma om, kanske har turen att få åka bakpå om jag slår på charmen
jag ar inte rik men jag ar kille!!
hursomheldst, om jag var du sa skulle jag kolla mer at cbr 600f innan 99 http://www.blocket.se/vi/10418142.htm?ca=11_s i fel farger kan jag halla med om att den ser lite disco ut men jag testade en svart nar jag letade hoj och den bade sag ok ut och kanndes bra att kora.
Se om jag fattar rätt
inte senare än 90 tal och prisklass på hojen runt 20.000-30.000 annars kan jag lika gärna vänta till nästa år och köpa en ny hoj.
om du undrar hur nya kåpor jag vill använda så beror dte väl lite på de olika märkena men runt 99 och uppåt.
visst busan e cool, men du skulle passa bättre på något liknande min k6a!!
nej men allvarligt så tycker ja du ska kika runt lite efter gsxr 600 finns hyfsat billiga om man går ner lite i års modell. grymt sköna hojar att köra , har haft många årsmodeller!!
bara ett tips
http://www.blocket.se/vi/10717635.htm?ca=18_s
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar