Hahaha, Sen ska han berätta om sina hemorojder också, därav bubbelkplasten på stolen vettu
Jag DRÖMDE om den jävla dragkroken i natt. Men den funkar nu
Insåg när jag titta ner i lädret att den antagligen inte blir någon hoj detta året heller, om det inte sker ett mindre mirakel, typ att bilen servar sig själv eller någon tappar en påse pengar på mig
Så, med andra ord: Snabba dig med könsvårtan så jag kan sno den och glida med väst och poncho!
Just det,alltid ska han berätta om precis sånt man absolut jättegärna vill veta...
Haha, mardröm eller vällustig dröm?
Nice! Det gjorde vi bra!
Du har ju för fan ett jobb, hur kan det vara så svårt för dig att fixa hoj egentligen?
Antingen lagar du den du har, eller så köper du en billig jävel att köra. Det börjar bli dags nu, Vi har för fan aldrig varit ute och kört juh!
Västen och ponchon ska du ge mig, sen blir det di blåe jeansen och texastofflorna och grussladdar som utlovat
Den där tanken var något av det mest extrema jag sett
Ball hoj dock, ser ut som om gaffeln är något lite längre än min... Bra pris dessutom! Dock vara en twin jue
Isch, den där tanken var nog lika hög som föraren var när det begav sig.
HÄR har du tanklock!
Bara att svetsa dit. Honda original!
/e
Tack för tipset! Fast jag har kanske eventuellt redan ett lock på g
450 spänn för lite blandat skit som jag inte lär använda när det bara är tanklocket jag behöver känns ju sådär...
Hade den varit närmare hade jag fan köpt den
Mest för att åka ifrån Bushidos könsvårta
Han har för övrigt lovat mig i ett sinnessvagt tillfälle att han ska göra speedway-sladdar a lá Görgen Karlsson på lokala grusplanen när hojen är klar.
Detta iklädd texasfilt och utsvängda jeans
Något som självklart skall dokumenteras i film format
Åka ifrån?
För det första är min en fyra, mer effekt
För det andra har du fan inte kört båge på x antal år, så du ska väl mest bara vara glad om du kan undvika att välta. Och så pratar du om att köra ifrån mig...
Sinnessvag, vem jag?
Här ska köras som väöschta touney rickadschon Sådeså!
Jysst pris.. men som sagt lååångt bort
Bushido: keep up the good work!
Roadtrip!
Tack, ska göra mitt bästa!
Har varit lite körigt där hemma ett tag nu så jag har tagit till flykten och dragit till lund, därför har jag inte kunnat jobba med bågen och därför har uppdateringarna varit lite frånvarande på sista tiden... MEn jag har, med en viss insjöfisks hjälp, lokaliserat en reservdelshoj som ska hämtas hem imorgon!
Skulle hämtat den redan idag, men precis när jag fått chevan att funka och dragit iväg så dog den mitt vid ett rödljus i utkanten av lund och blev stående
Fick igång den och lyckades få hem den, men något är knas... Den är totalt omöjlig att starta om den är varm...
Litar inte riktigt på den nu, så det blir till att låna bil imorgon och köra och hämta hojen. Det är då en halvkomplett 73:a jag blivit tipsad om (motor, chassi och diverse delar), komplett med papper och allt (dvs en omodifierad ram som varken behöver byggbesiktigas eller blästras, så jag kan påbörja både mockup och lack ganska omgående med den!). Bilder kommer imorgon kväll