Ditt kommer jag se när du rullar runt lecahavet, som vanligt.
Håller du dig på banan är det väl ingen skräll att du är före mig....Gasen hängde ju sig har jag ju SAGT!!!!
Håller du dig på banan är det väl ingen skräll att du är före mig....
Motorn i princip helt klart, ska in i ramen imrogon och på söndag ska allt lira är planen...
Det är underbart enkelt att skruva rääser tycker jag, har iofs inte så mycket att jämföra med men gat-Aprilian verkar vara en mardröm i jämförelse.Det där ser bra ut, snabb och smidig genomgång!
Jag väntar fortfarande på delar. Det verkar vara svårt att fixa fram saker till en RS samt lite otur med en nyrenoverad vev jag köpte som visade sig vara sned (givetvis såg man det när svänghjulet monterades).
Det där ser bra ut, snabb och smidig genomgång!
Jag väntar fortfarande på delar. Det verkar vara svårt att fixa fram saker till en RS samt lite otur med en nyrenoverad vev jag köpte som visade sig vara sned (givetvis såg man det när svänghjulet monterades).
Tjena !
Har du dubbat veven och kollat vad som är snett?
/R
Nej, har inte utrustning i garaget för att tillförlitligt mäta upp den men har lämnat den till en kille som kanske kan.
Tapparna slog vad jag kunde se symetriskt som om den hade bananform medans motvikterna rörde sig åt samma håll dvs om tapparna slog nedåt gick bägge motvikterna lite åt höger. Det är ju bra utanför spec när man kan se det med ögat.
Tråkigt när man köper något "nyrenoverat och balanserat". Frågan är om inte den har blivigt tappad efter renovering. För att göra saken krångligare så köpte jag den på Ebay från England så det blir att försöka få den tillfixad till nyspec annars så finns ju lager och stakar till den befintliga iaf.
Håller du dig på banan är det väl ingen skräll att du är före mig....
Motorn i princip helt klart, ska in i ramen imrogon och på söndag ska allt lira är planen...
Har inte du lite beräkningar samt fräsjobb att göra istället för att surfa SH?Vad är det för konstigt och fult svart avgasrör du har på motorn? Brukar man inte montera rören när motorn sitter i ramen?
Idag fick jag hjälp i garaget av Kihlander som säkert saknade tvåtaktsskruvandet lite.
Nej. Han har tagit sabbatsår från rejsandet, tror han kört nio säsonger på raken så han ville ha lite sommarlov.Ska inte han köra något i år?
Kåpor är ju bara kuriosa, om än rolig sådan. Din hoj hade ju startat i varje fall.....Kan du skicka hit han? Jag ligger grymt mycket efter tidschemat och skulle behöva hjälp.
Håller nu frenetiskt slipa och lacka kåpor inför morgondagens VM i KM på Sviesta.
Hoppas att jag hinner och inte blir sjuk, känner mig tjock i halsen.
Ska inte han köra något i år?
Liksom Skatungens ägare och förare.Jag saknar ditt namn på listan över anmälda.
Kan du skicka hit han? Jag ligger grymt mycket efter tidschemat och skulle behöva hjälp.
Håller nu frenetiskt slipa och lacka kåpor inför morgondagens VM i KM på Sviesta.
Hoppas att jag hinner och inte blir sjuk, känner mig tjock i halsen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|