Gör det, så kan du vara träningsansvarig också eftersom det saknas...
Vi har träningsansvarig, hade bara inte lyckats uppdatera sidan tidigare.
Gör det, så kan du vara träningsansvarig också eftersom det saknas...
Vi har träningsansvarig, hade bara inte lyckats uppdatera sidan tidigare.
Kanske det....Kanon! Då syns vi på banan då eller?
Kanske det....
Jag hoppas kunna köra SM:et och skulel gärna köra på tisdag.Vi syns på SM:et. Det räknar jag med. pungt. Eller kommer du på tisdag? Ta med dig Teddy i såna fall.
Vad jag menade var om Peter äntligen kommer att lufta sin räser??
Jag hoppas kunna köra SM:et och skulel gärna köra på tisdag.
Jag börjar fundera på om Peter faktiskt har en rässer öht.
Om du har kört 50 mil så är det ju dags att öka på dem nu.Corneliusson tar med sig kylaren till tisdagsträningen före SM, innan det har jag lite svårt att köra, skulle i och för sig kunna plocka på fjolårsprylarna så klart men så j-a viktigt är det inte. Jag har ju redan kört 50 GP-mil på Brno.
All träning är tjuvträning.
Det sköna var att inget annat tog stryk öht. Jag har en drös med cylindrar så något ska jag nog få ihop.
Visst var det fint med race och gatversion i skön sammklang.
Här har du "the full Monty".
http://www.good-stuff.se/race.html
Om du har kört 50 mil så är det ju dags att öka på dem nu.
När det börjar pratas lite mil får man väl öppna tangentbordet
Sist i Kemora började den gå dåligt, loggen visade att den gick för fett eller med för mycket olja på tvåan
Första åtgärden var nytt stift, kanske var dåligt. Kortsiktig lösning, han säkert ett halvt varv på nästa träning innan felet var tillbaka.
Ånyo stift, men tog det friska från ettan och det bättre beggade i tvåan. Regnrace och en och en halvcylindrig med dåligt register hurra
På warmupen på söndag torrt och ännu ett bättre beggat stift, samt lite justering av luftskruven. Kändes ok, men gick fortfarande för fett. Lite mer justering på förknasaren och sedan var det bara att vänta.
Snart race, springa igång och värma men inte vill hojen gå igång. Sprang nästan ett varv i depån innan den behagade börja gå
Ställer mig i utsläppet och värmer, precis före vi ska köra ut märker jag den börjar gå tungt. Provar att varva till men känns helt klart som en skärning eller lagerskärning så jag minskar gasen och den tvärstannar.
Suckar, parkerar skiten och visar sedan signaler till farsan som tog full pott.
Någon vecka senare river jag nu isär allting, och det ser helt perfekt ut. Eller i alla fall helt ok för att ha gått 7 race och 2 trackdays. Normalt sotlager på kolvarna, teflonbeläggningen börjar bli dålig på slitställena på kolven. Cyllarna perfekta, fet oljehinna.
Inget speciellt glapp i ramlager eller vevlager, växellådslager snurrar ok.
Vad faan var felet?
Det låter som ditt tändsystem har kroknat...
Vet inte vad,men får den känslan att det inte orkar ge tillräckligt med energi.
/R
Hej!
Jag väntar fortfarande på lite delar jag har beställt,men har
ett annat problem att lösa LJUDET
Vid senaste åket så hadde jag 102 db vid förbifart på Sviesta
lite högt som sagt var,ljudämparn får jag packa om men vad
gör man åt insugsljudet????
Det sitter ingen luftburk orginal på tz:an.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |