Det behövdes ingen "garagestatus" efter resan heller?
Jag har inte undersökt saken, jag kom hem inatt. Men det vibrerade nog lite mer mot slutet och jag fick ett nytt missljud nånstans. Helt i sin ordning, alltså.
Det behövdes ingen "garagestatus" efter resan heller?
Sitter ingen termostat på min TZ. fast jag har funderat på att "göra en Kihlander" och montera termostat. Gaffatejp i all ära...
Det får bli till hösten kanske.Du ska ha två st #13:
http://www.motosport.com/dirtbike/oem.php?make=KTM&type=DIRT&model=250 EXC&year=2005&groupId=49429
Sen behövs det bara lite handpåläggning och nåra kvällar över så pillar du ihop det
Finns ingen återförsäljare i Sverige för en sån? Jag är less på att tejpa...Du ska ha två st #13:
http://www.motosport.com/dirtbike/oem.php?make=KTM&type=DIRT&model=250 EXC&year=2005&groupId=49429
Sen behövs det bara lite handpåläggning och nåra kvällar över så pillar du ihop det
Finns ingen återförsäljare i Sverige för en sån? Jag är less på att tejpa...
Klart det var.Ingen garagestatus längre utan banstatus. Första träningen avklarad och jag kan inte sätt ord på hur underbart det var att köra 250 räser. Vilket ös, vilket bottendrag, vilket chassie, vilka bromsar!
Kort och gott det var hysteriskt!
Du ska ha två st #13:
http://www.motosport.com/dirtbike/oem.php?make=KTM&type=DIRT&model=250 EXC&year=2005&groupId=49429
Sen behövs det bara lite handpåläggning och nåra kvällar över så pillar du ihop det
Och en liten givare, och lite kabel, och ett kontaktdon, och lite lödtenn, och en lödkolv, och lite krympslang, och en rörkapare, och en rörbockare, och lite kylarslang, och några slangskarvar, och ett par slangklämmar, och ett par specialsvarvade pluggar och en one off very secial svetsad adapter av alurör för att sammanfoga slangar av olika diameter. Puh!.... Sen....sen, tar det några kvällar att pilla ihop det. Vi är liksom inte riktigt på din nivå, om du förstår vad jag menar.
Borde inte det enda befintliga som modifieras vara gummislangarna? Det torde väl underlätta det hela mycket?
Pratade i alla fall med oraklet och han hade naturligtvis testat men uppmätt ojämn cylindertemperatur och dragit slutsatsen att termostaten är för långsam.
Amen va faaaan.... Vi skulle ju slåss i dom bakre regionerna tillsammans.
Själv rev jag topparna efter tisdagsträningen bara för att kolla så att allt var okej.
Bakre cylindern var hur fin som helst, allt frid och fröjd. Sen rev jag den främre och där hade det tokspikat på insugssidan och kolven var inte alls vacker.
Jag hörde ingenting under själva körningen och hojen gick som en dröm. Så nu har jag letat fel utan att hittat någonting jag kan peka på, FAN och regna ska det göra hela helgen också.
Edit: Ser nu att det är sotigt på insugssidan på den spikande kolven. Ideér någon?
Amen va faaaan.... Vi skulle ju slåss i dom bakre regionerna tillsammans.
Själv rev jag topparna efter tisdagsträningen bara för att kolla så att allt var okej.
Bakre cylindern var hur fin som helst, allt frid och fröjd. Sen rev jag den främre och där hade det tokspikat på insugssidan och kolven var inte alls vacker.
Jag hörde ingenting under själva körningen och hojen gick som en dröm. Så nu har jag letat fel utan att hittat någonting jag kan peka på, FAN och regna ska det göra hela helgen också.
Edit: Ser nu att det är sotigt på insugssidan på den spikande kolven. Ideér någon?
Du kommer aldrig kunna höra spikningar på en racer medans du kör, så glöm allting sånt direkt.
Skulle kunna tänka mig att nålen magrat ut den lite för mycket på delgas, sedan har den varit lite för fet på fullgas.
Eventuellt felsynkade trottlar.
Hur ser förbränningsrummet ut då?
Klämspaltsavstånd?
Tändstiften?
Jag tycker i övrigt att förbränningen ser helt OK ut.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |