Du kommer få se vad det lider.Din lackering var ju riktig snygg. Extraset? Bilder?
Du kommer få se vad det lider.Din lackering var ju riktig snygg. Extraset? Bilder?
Du skulle ha postat i tisdags, då kunde jag tagit med mig. Sitter i föräldrarnas sommarstuga nu uppe i Ö-vik.
Har ett svagt minne att jag kanske har lager liggande i garaget. Ska se om jag kan få tag på nycklar bara.
Tack. Självklart betalar jag för lager, frakt och besvär om det skulle vara så att någon har ett liggandes.
Jag har en bunt. PMa mej adress, sa postar jag ett till dej for free.
MVH/Lasse
#56 Gustav O Mechanical DNF (seizure due to lean mixture and rear fender stuck between swingarm and wheel)Lite garagemys har vi fått till idag.
* Justerat kopplingen, igen, su nu blir det riviga starter.
* Kollat cylindrar och toppar efter de senaste träningarna. Ser fint ut.
* Tagit av och rengjort förgasarna. Upptäckte att en liten skruv saknades till ena flottörhuset så det var ju bra att jag såg det.
* Borrat och anpassat en bakskärm. Får se om jag kör med den.
* Limmat en spricka i en av luftburkarna.
* Börjat anpassa den fina snorkeln så att den ska passa istället för den gamla kraschade..
* Trimmat! Bytt munstycken i förgasarna till en storlek mindre...
Lite garagemys har vi fått till idag.
* Trimmat! Bytt munstycken i förgasarna till en storlek mindre...
Varför byter du munstycken utan att veta vad det är för väder, luftfuktighet, vind, osv nästa gång du kör?
Kliade det i fingrarna?
Vad kommer att hända med 250 cc nationellt runt om i Europa?
Mycket möjligt.#56 Gustav O Mechanical DNF (seizure due to lean mixture and rear fender stuck between swingarm and wheel)
Edit: Terminal clutch slip, too.
Det är såklart inte helt riktig förfarande men den har gått väldigt fett under sommaren. Blir det regn får jag väl byta igen.Varför byter du munstycken utan att veta vad det är för väder, luftfuktighet, vind, osv nästa gång du kör?
Kliade det i fingrarna?
Vad kommer att hända med 250 cc nationellt runt om i Europa?
Han kanske vet att han körde alldeles för fett gången innan? Varför kommentera om du inte vet förutsättningarna?
Och ja, både Gustav och jag förstår att man bestyckar efter väderförhållandena.
Varför byter du munstycken utan att veta vad det är för väder, luftfuktighet, vind, osv nästa gång du kör?
Kliade det i fingrarna?
Vad kommer att hända med 250 cc nationellt runt om i Europa?
Varför kan inte dom som fått frågorna få svara själva på vad som skett eller blivit gjort
20.1 c
38%
1015
Det var vindstilla och helt plant.Det var torrt ... då ska du definitivt ha mindre munstycken, iaf om det inte är motvind eller uppförsbackar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |