Hoppas verkligen den kommer ut på bana igen.I kväll såg jag Europas snabbaste TZ250 i nästan färdigt skick...det var så man blev tårögd. Hoppas, hoppas, hoppas...
Hoppas verkligen den kommer ut på bana igen.I kväll såg jag Europas snabbaste TZ250 i nästan färdigt skick...det var så man blev tårögd. Hoppas, hoppas, hoppas...
Hoppas verkligen den kommer ut på bana igen.
Karlskoga???I kväll såg jag Europas snabbaste TZ250 i nästan färdigt skick...det var så man blev tårögd. Hoppas, hoppas, hoppas...
Man får hoppas.Karlskoga???
Karlskoga???
Karlskoga???
Knullputsad menar du? Grym skillnad! Det ser faktiskt ut som om jag kommer, jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...Appropå Karlskoga, kommer det månne en porrputsad blå/silvrig 125:a
jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...
Kul att du kommer, det finns en risk att jag också missar fredagen , måste knåpa ihop ett färdigt utkast till avhandling tills på måndag... Bra att ha nåt att skylla på .
Så du är inne i det intensiva dags att skriva avhandling stressen då de flesta blir hålögda och jobbiga att ha i närheten....
Inom vad disputerar du?
1. Det heter "skälvan".Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.
Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT!
1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.
Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT!
Det är ju bara att köpa ngt ännu fräsigare. Du har väl nordgren på kortnummer numer?1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.
Jag köpte ett vevhus av honom 2003. Jag har bytt telefon sen dess.
Det är ju bara att köpa ngt ännu fräsigare. Du har väl nordgren på kortnummer numer?
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.
Storsinthet är ju ett av dina mest framträdande drag.Den har redan varit igång i flera minuter. Den lät ganska illa och jag är inte alls avundsjuk.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|