Dags för sleven att visa detaljbilder på sin startapparat, känner jag.yes jag har ocksa hort om mangen sadan som har skickat grejor flygande genom depan
Dags för sleven att visa detaljbilder på sin startapparat, känner jag.yes jag har ocksa hort om mangen sadan som har skickat grejor flygande genom depan
Jag gillar din ställning du har byggt till motorn, har du måhända en ritning eller några mått till den som du kan dela med dig av?Hej alla!
...
Har ar lite bilder pa en glad RS125-motor pa vag ihop.
/Lasse
Jag gillar din ställning du har byggt till motorn, har du måhända en ritning eller några mått till den som du kan dela med dig av?
Eller är det bara att ta loss motorn och börja bygga?
Kanon!Kan mäta den och rita av. Vänta ett par dagar. Jäkligt bra att ha grej när man grejar, svårt att hålla fast den lilla spisen ordentligt annars.
/Lasse
Dags för sleven att visa detaljbilder på sin startapparat, känner jag.
t ha lite känsla när man ska rycka ur den, men det har väl vi killar inga problem med?
Värry MöttöGP.
Resultatet: Ett kapstag med fasten for CDI, laptimer, reg/rec som vager mindre an originalet, och ar utbytbart i handelse av krasch for ca 20kr.
Jag har en hel hoj på ingående
Mattias har du fått hem nya JHA värsting Honda hojen???
Jag veeeeeeeeeet att du har fått din! Var är bilderna? Har du tagit isär nånting? Visa!Jag har en hel hoj på ingående
Alla som har nya hojar måste lägga upp bilder på dem NU!! :
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |