Jag har ingen hoj än, men här är Martins.
Det är bara förunnat 250 förarna.Öhppöhppöhpp.... Inte äta på MAX om man ska köra 125:a
Det är bara förunnat 250 förarna.
Eftersom "alla" nu har skaffat nya fina hojar så tänkte jag ställa frågan om det finns någon som trycker på lite gamla rs250 delar som kan tänkas avyttras. Styrhalor, expansionskammare, topplock etc.
Skall nog ha som mål att köra ett 250 Sm race under 2010 om man inte enbart blir i vägen men det skadar nog inte att samla på sig lite delar redan innan då jag har fått prova på Aprilias reservdelsavdelning.
Jag har ett par nya kolv ringar orginal
MVH BC
För oss som faktiskt utför fysiskt aktivitet i form av löpträning i skog och terräng och styrketräning flera gånger i veckan så är det inget problem, seså iväg och träna med med digÖhppöhppöhpp.... Inte äta på MAX om man ska köra 125:a
Jag tror det är 17 tum i GP också och har aldrig hört, läst eller sett någon som haft 16,5"Finns det någon som vet huruvida man använder 16,5 tums däck i 250-svängen? Har inte kunnat se någon spec på fabriks/produktionsracer som säger det, men det innebär ju inte att så är fallet.
För oss som faktiskt utför fysiskt aktivitet i form av löpträning i skog och terräng och styrketräning flera gånger i veckan så är det inget problem, seså iväg och träna med med dig
Jag har inte tagit några egna bilder än, men den ser ut precis så här så jag ser inte riktigt någon mening med det heller. Under tiden behöver jag tips på någon snygg look.
Finns det någon som vet huruvida man använder 16,5 tums däck i 250-svängen? Har inte kunnat se någon spec på fabriks/produktionsracer som säger det, men det innebär ju inte att så är fallet.
Jag ska börja träna, världsapromise. Sen, hinner inte nu. Men sen. Lovar.För oss som faktiskt utför fysiskt aktivitet i form av löpträning i skog och terräng och styrketräning flera gånger i veckan så är det inget problem, seså iväg och träna med med dig
Hur svårt kan det vara. GP factoli loock! DU är ju nästan där också.Jag har inte tagit några egna bilder än, men den ser ut precis så här så jag ser inte riktigt någon mening med det heller. Under tiden behöver jag tips på någon snygg look.
Du är inte dum du. Gratis mat efter tisdagsträningarna i Lkpg vore inte fel.Hej !
Du har ju svaret på bilden ! :=)
Det är bara att lacka lite gula ränder och skicka på stora MAX dekalen !
Sen visar du hojen för Hamburgerkedjans reklamNisse!!! ;=)
Lycka till
Roffe
-konspirationsterori mode on-Jag ska börja träna, världsapromise. Sen, hinner inte nu. Men sen. Lovar.
Hur svårt kan det vara. GP factoli loock! DU är ju nästan där också.
Du är inte dum du. Gratis mat efter tisdagsträningarna i Lkpg vore inte fel.
Sen när jag vinner SM (yeah right) kommer det en ny slogan, MAX - svensk mat för svenska mästare
-konspirationsterori mode on-
Honda vill avveckla tvåtakt, vill man verkligen skylta med deras logga i dagar som dessa?
-konspirationsterori mode off-
Men annars så har du en poäng, den är väldigt snygg.
Nej. Det är dåligt!
So I take picture with sucky camera.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2