Garagestatus för tvåtaktarna

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Eftersom jag tycker det är lite smådött här ska jag glädja eder med mer sucky pics. En dag kommer jag att ha en ordentlig kamera. Kanske.

Does my ass look big in this?

Bifogat

• Bild000.jpg
    Bild000.jpg
    129.8 KB · Visningar: 136
  • Bild001.jpg
    Bild001.jpg
    166.1 KB · Visningar: 114
  • Bild002.jpg
    Bild002.jpg
    134.3 KB · Visningar: 96
  • Bild003.jpg
    Bild003.jpg
    167.3 KB · Visningar: 127
  • Bild_004.jpg
    Bild_004.jpg
    126.6 KB · Visningar: 156
  • Bild005.jpg
    Bild005.jpg
    168.2 KB · Visningar: 125
  • Bild006.jpg
    Bild006.jpg
    140.7 KB · Visningar: 115
  • Bild009.jpg
    Bild009.jpg
    134.6 KB · Visningar: 166

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Eftersom jag tycker det är lite smådött här ska jag glädja eder med mer sucky pics. En dag kommer jag att ha en ordentlig kamera. Kanske.

Does my ass look big in this?

Härlig hoj Mattias. Men vad är det för moppetanklock?

Ps. du är en tvättäkta nörd som tog på dig utrustningen också. ;) Ds.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Härlig hoj Mattias. Men vad är det för moppetanklock?

Ps. du är en tvättäkta nörd som tog på dig utrustningen också. ;) Ds.
Alla utom jag i hela världen har exklusiva lyxtankar. Jag har en originaltank i aluminium.

Det var fan ingen lek att ta på sig skinnoverallen. Svettigt var bara förnamnet. Nördigt är kanske mellan- eller efternamnet då.

Edit: Jag startade den och brummade lite. Jag tyckte den var ganska tyst när Henrik Nordgren startade den hemma på sin gata, men idag pep det i öronen när jag stängt av. :näsblod

Edit igen: Jag bad en stilla bön att ingen skulle komma in och se mig iförd full utrustning. Sen la jag upp en bild på det hela på internet. Smart!

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Pluspoäng för full utrustning som sagt. :D

Känner igen de där däcken, de plockade vi ur soptunnorna bakom depåboxarna på söndagkvällen efter Sachsenring. :) När du kört två säsonger på dem kan du ge dem till Torkel så kör han två till. :D

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Edit igen: Jag bad en stilla bön att ingen skulle komma in och se mig iförd full utrustning. Sen la jag upp en bild på det hela på internet. Smart!

Hahaha! (eller ROFL som kidsen säger)

Måste fråga, hade du skinnstället och hjälmen på när du klängde upp i taket och fotade?

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
MEN! Inte ha så där roligt utan att ringa mig först har jag ju sagt. Grr. En bild när jag låg snäppet före dig mot mållinjen i lokalen hade ju varit äg.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Äntligen. Du får pluspoäng för bilden tagen ovanifrån och bilden när du sitter på cykeln iförd full utrustning. Det ser förvånansvärt bra ut, inte alls fläskigt :tummenupp

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Är det inte så att skinnställ och hjälm bara är ditlagt? Mattias kan omöligt bli så smal ens med hjälp av photoshop :D

JHA-kåpor är skiten helt enkelt! Nästan lite lack att jag inte satsade på så'na jag med, iofs ännu en sak jag kan skylla på om så skulle behövas... Men ni bangar ju SM på Sviestad för att imponera på gotlandstöserna istället för att rejsa...
:hördu GET YOUR !"#¤% PRIORITIES RIGHT!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
JHA-kåpor är skiten helt enkelt! Nästan lite lack att jag inte satsade på så'na jag med, iofs ännu en sak jag kan skylla på om så skulle behövas... Men ni bangar ju SM på Sviestad för att imponera på gotlandstöserna istället för att rejsa...
:hördu GET YOUR !"#¤% PRIORITIES RIGHT!
Jag ser det som utbildning. Nu kan vi faktiskt testa saker utan att behöva stressa. Kompression fullt in/fullt ut, retur fullt in/fullt ut osv, bara för att få ett faktiskt praktiskt grepp om vad som påverkar vilken upplevd förändring. Teddy har satt de här idéerna i huvet på mig, så skyll på honom!

Är det inte så att skinnställ och hjälm bara är ditlagt? Mattias kan omöligt bli så smal ens med hjälp av photoshop :D

Jag kanske har bild från sidan också, men den får ni aldrig se. ALDRIG!

Äntligen. Du får pluspoäng för bilden tagen ovanifrån och bilden när du sitter på cykeln iförd full utrustning. Det ser förvånansvärt bra ut, inte alls fläskigt :tummenupp

Jag levde farligt när jag tog bilden uppifrån. Det hela involverade en stege, och utsträckta armar för att komma så rakt ovanför som möjligt. Livsfarligt att luta sig ut, som SL sa.

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Jag ser det som utbildning. Nu kan vi faktiskt testa saker utan att behöva stressa. Kompression fullt in/fullt ut, retur fullt in/fullt ut osv, bara för att få ett faktiskt praktiskt grepp om vad som påverkar vilken upplevd förändring. Teddy har satt de här idéerna i huvet på mig, så skyll på honom!

Det är bra! Glöm bara inte att ställa in korrekt häng först, det kräver dock förare iförd full utrustning, eller rättare sagt utrustning iförd full förare...elller...ehhh. Ja, alltså, det räcker inte med att lägga ett tomt skinställ på tanken när man förspänner. Annars ser det jättebra ut.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mattias är feg, vågar inte köra SM. Wimp.

För övrigt är han lite gnällig också på MSN och säger att alla skriver att han är fet. Undrar varför. :confused:

Min sambo har för övrigt förslaget att hon ska göra en 125PRO-kalender med nakna medelålders feta män på mopeder.

Synnerligen dålig idé. Min idé var bättre, den genomför vi och visar upp i vår I think.

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Mattias är feg, vågar inte köra SM. Wimp.

För övrigt är han lite gnällig också på MSN och säger att alla skriver att han är fet. Undrar varför. :confused:

Min sambo har för övrigt förslaget att hon ska göra en 125PRO-kalender med nakna medelålders feta män på mopeder.

Synnerligen dålig idé. Min idé var bättre, den genomför vi och visar upp i vår I think.

Calendar Girls!

Den skulle nog gå som smör i solsken under racehelgerna. :tuttar

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Klart vi ska köra SM, vasnackarniom. Måste ju träna inför B-race, tävling är bästa träning, det har Mattias själv sagt.

Gotland har fler dagar med körning.

Blir det inte tråkigt med en kalender med enbart bilder på Mattias? :confused:

TNK

Va!
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Derbi Senda Aprilia RS 250 -95 TZ 125-96 TNK 50cc
Hej:)

Snygg hoj Mattias:tummenupp
Vilket datum går SM på Sviesta av stapeln?
Klart att ni ska kör grabbar/gubbar!så kan jag
stå o titta på:tunganhehe.
Nä jag ändå sitter här så ska jag beställa lite
delar till tz:an.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Då jag inte har något garage just nu som jag kan gå ner i och fördriva tiden så gjorde jag en banner åt 125 klassen inför den stundande säsongen. Och ja vapenskölden kommer från pensionistorganisationen, hoppas de inte stämmer mig:D....

*duckar*

Bifogat

• banner.jpg
    banner.jpg
    9.7 KB · Visningar: 61
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...