Eniac
Hojåkare i exil
Det är väl den som styr oljepumpen va?
Den wiren styr oljepumpen samt gör att pumpen är aktiv vid gasavslag på högre varv för att undvika att det går torrt.
Det är väl den som styr oljepumpen va?
Fint inslaget och allt. Julklapp till mig själv.
Å fan då finns det risk att man har åkt lite snåltDen wiren styr oljepumpen samt gör att pumpen är aktiv vid gasavslag på högre varv för att undvika att det går torrt.
Aldrig hört om racemodell på kolvar för en RGV/RS. I England i Supersport 400 använde dom kolvar från nån Yamaha TZ250 tror jag. Kolvar med en kolvring istället för 2st ringar som det är på orginalkolvarna.
Normalt på alla andra hojar så är en mera kittad modell av kolvar lättare också. Ända som jag vet nu som också har kolvar med gjutskägg är aprilias riktiga racers som har det så. Tror det är Mahle-kolvar dom kör med. En Gat-RS brukar ha ART-kolvar.
...forged (vad nu heter det pa svenska?)...
Klart jag såg den fina rosetten. Omtanke om kunderna är en bra sak.Du missade väl inte rosetten av silvertejp, kanske den inte blev så bra men ett försök i alla fall.
Ursäkta för att paketet inte kom innan jul.
Jag önskar dig ett bra racing år med lagom mycket detonationer
Å fan då finns det risk att man har åkt lite snålt
på olja.
Jag har ingen aning när den hoppat ur läskigt värre.
Hej
När ni ändå är inne på aprilia 250 så!
Då undrar jag exakt var den här wiren
har för funktion?
Den har nämligen hoppat ur rullen.
Jag behöver inspiration. Hojen står där nere och väntar men jag är bara trött och osugen på kvällarna. Hur göra? Funderar på att schemalägga mig själv och tvinga mig ner i källaren varje kväll from igår...men det är ju det där med diciplin...
ÄR ingen storkonsument av vare sig öl eller nikotin så det funkar dåligt. Jag har bestämt mig för tvångsmetoden. Jag ska ner i källaren varjke kväll oavsett sug.Du får be någon placera öl och nikotin på hojen som en julgran. Då kan du gå för att ta en kvällsöl, sedan kommer mekandet naturligt.
ÄR ingen storkonsument av vare sig öl eller nikotin så det funkar dåligt. Jag har bestämt mig för tvångsmetoden. Jag ska ner i källaren varjke kväll oavsett sug.
Tvånget förbyts nog snart i glädje så det är lugnt. Måste bara över den första humpen av motvilja kl 21:30 när ungarna somnat och man själv slumrat lite vid läggningen. Kl 15:30 när man inte knan gå ner är man ju råpeppad.
Har städat i källaren nu, inte klar dock. Imorgon ska hojen isär.Hear, hear.
Har städat i källaren nu, inte klar dock. Imorgon ska hojen isär.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|