Eniac
Hojåkare i exil
säger han som också skulle fega ut....
om jag inte hinner få klart pSycKEln på söndag så kommer jag inte träna nej, men om den blir klar så skall jag såklart köra.
säger han som också skulle fega ut....
Det här är inte riktigt aktuellt, men jag lägger mest upp bilden för att det ska sticka i ögonen på er. Jag har kommit längre under gårdagkvällen, men nånting ska jag ha att lägga upp bilder på under veckan som kommer också.
Indeed.Rejsiga klibbor på dom ?
Ja det är ju bra att ha när du ska titta på cykeln i garaget medan vi andra är ute och kör.Indeed.
Förutom att hojarna är snygga har jag köpt detonationsräknare, givarkabel till densamma och tändstift passande applikationen ifråga. Lite mer kåpor och ett set NYA däck! Kors vad det går pengar, tur man är rik.
Ja det är ju bra att ha när du ska titta på cykeln i garaget medan vi andra är ute och kör.
SuperniceJa, ska man kolla på nåt kan det lika gärna vara lite fina grejer på.
Idag var det väder. Naturligtvis måste man släpa ut hojarna och fotografera dom en massa. Den här är min favorit:
Ja, ska man kolla på nåt kan det lika gärna vara lite fina grejer på.
Idag var det väder. Naturligtvis måste man släpa ut hojarna och fotografera dom en massa. Den här är min favorit:
Nytt batteri inköpt
Tändkablar bytta mot ett par som verkligen sitter fast på stiften
Avgasportar urgeggade
Supersnabb laptimer i födelsedagspresent
Kåpor och tank omlackade (Viktigt!)
Det skall bli väldigt spännande att se om hojen klarar mer än tre varv åt gången nästa träning utan att börja gå som en påse sk*t.
Inte bara hojen som måste komma i form, skinnställ ska töjas och magen ska trimmas!
Vad har ni för batterier i era hojar?
letar nått litet som passar i cutsen på tyga-kåpor då originalbatteriet e för stort. Tips tack?
Inte bara hojen som måste komma i form, skinnställ ska töjas och magen ska trimmas!
Kika på Elfas hemsida, du har ju specar på det batteri du har och kan se om de har mindre batterier med liknande kapacitet.Vad har ni för batterier i era hojar?
letar nått litet som passar i cutsen på tyga-kåpor då originalbatteriet e för stort. Tips tack?
Moppemusche?
Moppemusche?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2