Nu är ramen hos Nikasilproffsen. Jag fick med mig en Jha-cylinder i nyskick därifrån också!
Han har ju rätt kroppsbyggnad för det om inte annat.Tycker han kan köpa sig en så'n till 2011!
Trevligt.Nu är ramen hos Nikasilproffsen. Jag fick med mig en Jha-cylinder i nyskick därifrån också!
Själv har jag rivit hela motorn och växellådan utan att kunna hitta något fel öht. Lite förbryllande är det men imorgon smäller vi ihop hojen och testar hur det funkar.
Känner mig duktig för jag har sorterat alla reservdealr, gjort fack i verktygsskåpen så allt inte flyter runt, gått igenom växellådsdrev och annat trevlig.
Nu är ramen hos Nikasilproffsen. Jag fick med mig en Jha-cylinder i nyskick därifrån också!
Later stabilt! Nikasilproffsen ar ett Mecka for havererade (KIT/fusk) cylindrar
Ska du trana pa tisdag? Nu ar jag pa G, namligen. Pa riktigt!
Rolle Nikasilproffs grillade ihop ramen blixtsnabbt. Nu ska jag bara sätta ihop den och hitt' på nå sätt att höja sadeln en skitaning så jag kan köra mer än fem minuter. När jag är klar kommer hojen vara en CBR600F med mopedmotor, typ.
Rolle Nikasilproffs grillade ihop ramen blixtsnabbt. Nu ska jag bara sätta ihop den och hitt' på nå sätt att höja sadeln en skitaning så jag kan köra mer än fem minuter. När jag är klar kommer hojen vara en CBR600F med mopedmotor, typ.
Sidan uppdaterad 2007. Grejorna kan förvisso finnas kvar.Hej
Gustav O det finns ett nytt YEC kit till salu på en sida
som heter Alaska-racing.se.En hoj okså för den delen
TZ 250-91.
YEC kitet är årsmod -97 cylindrar piper tändsystem mm
endast 20000kr KÖP!
Sidan uppdaterad 2007. Grejorna kan förvisso finnas kvar.
Tadaa!
Nu sitter den ihop. Man kan ana kit footrest extension kit och Jha-kit seat unit som imorron ska få kit multi density foam race seat for old men with cramps.
Kåpspjutet hamnade lite högre än förut. Upptill är det en bra sak, men underkåpan hamnade väldigt nära framdäcket. Jag tror att jag provar och ser vad som händer.
I beg to differ! Främre kåpfästet sitter på samma höjd som tidigare, inom en tiondels millimeter i alla fall
Mot styrhuvudet sitter det på exakt rätt ställe. Det är vinkeln som är en skitaning annorlunda. Jag är mycket nöjd, tro inget annat.
Vad säger ni gamla rävar, och med gamla menar jag i första hand Mattias, om oljepump på Aprilia RS250? Min sitter kvar och fungerar men efter mitt lilla haveri funderar jag på att montera bort den för säkerhets skull.
Är det svårt eller klarar en liten tjej av det själv? Nån som har bra ritningar på vad som ska bort och vad som ska pluggas?
Förstör inte hojen!
Låt den vara kvar och olja itanken, och blanda 2% direkt i bensinen. Det har inga nackdelar utom att den kan ryka lite mer innan du börjar gasa.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|