Henrik Y
Officiellt Invalid
- Gick med
- 7 Oct 2004
- Hoj
- Virago 535, Honda CB750F, Suzuki K50, Suzuki GP125, GasGas ES 280.
Köpte den här för några år sedan och tänkte börja bygga på den nu i sommar. Som invalid i rullstol så ska jag inte hålla på med avancerad trial utan bör hålla mig till att möjligen hoppa över ett par lastpallar eller kullblåsta träd som inte är för höga. Lyckades ju tippa omkull och bryta höften med den förut så bättre att göra riktig äventyrsmoppe av den istället.
Planen är att bygga större tank i aluminium så man tar sig lite längre och bättre sadel som är mer sittvänlig under körning sen gillar jag stuket på dom gamla hojarna så tänkte försöka efterlikna det så gått det går och köra polerad aluminium. Vill också ha rund lykta fram med sån där plåtskärm över elektroniken och displayen.
Köpte sån där plastilinlera som jag tänkte modellera tanken med och sedan malla av den.
Planen är att bygga större tank i aluminium så man tar sig lite längre och bättre sadel som är mer sittvänlig under körning sen gillar jag stuket på dom gamla hojarna så tänkte försöka efterlikna det så gått det går och köra polerad aluminium. Vill också ha rund lykta fram med sån där plåtskärm över elektroniken och displayen.
Köpte sån där plastilinlera som jag tänkte modellera tanken med och sedan malla av den.