Nikel
Gudomlig sporthojare
Vi har gjutit upp en sorts frontkåpa till den men fan vet om den skulle göra någon mätbar skillnad på toppfarten...
Hur fort gick den sist år?
Skillnad gör det garanterat
Vi har gjutit upp en sorts frontkåpa till den men fan vet om den skulle göra någon mätbar skillnad på toppfarten...
Bättre att köra med öppna kort än att försöka mörka det faktum att det inte är helt riskfritt att stå i närheten av gasturbiner på full makaron, men som jag ser det är risken för publiken att bli träffad av en spikdubb från någon hejvilt spinnande tävlingsbil betydligt större än att ett turbinhjul skulle explodera, ta sig genom gjutjärnshuset och leta sig in i personen i fråga.
Ska dom börja tänka 100% säkerhet för alla inblandade är det lika bra att lägga ner hela evenemanget.
Hur fort gick den sist år?
Skillnad gör det garanterat
Det går att spränga en kolvmotor också.
Man kan även bli sparkad av en häst.
Det går att spränga en kolvmotor också.
Man kan även bli sparkad av en häst.
Kul att se att det går framåt! Ska bli spännande att se om nya luftstyrningen har fixat värmespridningsproblemet
Jo det ska bli riktigt intressant, i teorin borde det bli betydligt bättre nu än med de tidigare styrningarna men det är som sagt i teorin det...
Ah, teori... Detta fantastiska fenomen som liksom en kvinnas ord och mening väldigt sällan överensstämmer med varandra väldigt sällan överensstämmer med praktiken...
Det kan nog vara sant det också...
Du ska hålla dig ifrån såna falska stycken och lägga tiden i garaget istället, känns rent spontant som att det kommer bildas en ny bergskedja tvärs över Tjeckien innan du blir klar med ditt hojbygge...
Hehe, det falska stycket är i detta fallet min flickvän sen fem år tillbaka och hon lär inte acceptera att jag håller mig ifrån henne... bla bla bla
Alltså, du har beskrivit maktbalansen i den relationen och hur du rantar efter henne, undanflykter m a o. 5 år!!
Ägna dig åt din skit och låt henne ranta.
Rådet (läs: ordern) lyder således;
Sluta toffla dig!!
Vem sa att bra råd inte kan vara gratis?
Bushido vill ligga. Då måste man toffla, eller vara jävligt snygg
Jao...
Problemet är att rantar jag inte efter henne så får jag knappt se henne så upptagen som hon är, och jag vill se henne. Men hon tar sig inte riktigt tid till mig så ofta som jag skulle vilja...
Tro mig, jag är inte dum. Jag ser mycket väl problemen och jag är mer än väl medveten om att jag är en toffel. Men trots det är detta en flicka jag tycker mycket om och inte vill mista... Men visst, jag inser också att det här inte kommer funka i längden. Har till och med försökt avsluta det hela en gång, men då blev det mer en rejäl diskussion av saken och sen blev det bättre. För en tid... Nu är det tillbaka som det var innan, och jag tröttnat mer dag för dag. Tänker för mig själv att "nu ska jag ta tag i det här och säga ifrån en gång för alla att hon har förbrukat sina chanser", men likförbannat så träffar man henne en helg och sen vill man återigen ge det en chans till... Jag vill att det här ska funka, men det funkar inte som det är nu. Kan det inte bättras kommer det ta slut, men återigen alla dessa extra chanser... Jag är naiv, jag är dum, och jag är en toffel. Men jag kan inte sluta hoppas...
Ligga får jag ju ändå inte, så det handlar inte om det... Jag bara tofflar ändå...
Jag känner att vi glider ifrån ämnet (igen). Sorry Johansson, rättning i leden!
Förlåt Johansson för trådkapningen men denna yngling behöver hjälp.
Minst en gång i livet behöver man gå på en riktigt kärleksmina. Om det nu ska bli folk av en. Jag gissar att det är din gymnasiekärlek. Det hör liksom till att det inte håller hela livet. Litar inte riktigt på folk som bara haft en riktig relation. Livet är knappast slut för att du blir själv även om det blir några tuffa månader. Sen är det dödsdömt att leva med någon man misstänker älskar en mindre än vad man älskar den.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|