Grym kvalite´ på dina bilder måste jag säga.
kan du förklara för en oinvigd, vad det är för hemgjort verktyg?
Tack tack, inte ens en klåpare som jag lyckas misslyckas helt med en Nikon D3000.
Det är ett hempulat ursvarvningsverktyg som användes för att fräsa en oljesump inuti lagerhuset, jag ska på Biltema till helgen och köpa en sån där returpump som Lahi har på sin hoj och använda den till att suga ut oljan ur sumpen.
Jag har ju ett paket som ska till ö-sund ska jag lägga i en sån pump när jag ändå gör mig till, för en femhunka?
Sen hade vi lite skoj på kvällskvisten, garagegrannen hade bytt hjul på sina inlines så han passade på att montera dom gamla på depåsparken.
Jag åkte ut och provkörde lite och förutom en rejäl highsider med efterföljande krash i 50km/h så lyckades jag skrämma ett pizzabud och några promenerande par och det lär ha fuktat till rejält i brallorna på två bruttor som jag brakade förbi.
[YOUTUBE-ID]8EmE6r_bSRk[/YOUTUBE-ID]
Nu MÅSTE det bli en ny Åsa-nisse serie. Men flyttad till nordliga breddgrader istället. Själva Nisse är ju självskriven Nån klabbis kan ju inte va svår att hitta i det gänget heller
Går den inte bygga om med nån form av styre istället för den traditionella sparkstyrningen?
Grymt cool spark
Tack tack, du har precis smörat till dig en provkörning i Funäsdalen till vintern.
Föstår inte riktigt varför men tänkte på er när jag läste denna artikel: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7715102.ab
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|