Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Men visst blir den svår att köra på bakjulet med?
börjar bli dags för nyårsraket(spark/cykel) bygge idag då ?
Inga såna planer idag tyvärr, har haft växelvis magsjuka/bihåleinflammation sen lördan före jul så inspirationen är inte på topp direkt...
Jag tror att du blandar ihop begreppen.
Det är inte bihålan som tar stryk av magsjuka.
Även om en annan tillämpar Kajsas devis mer än lovligt ofta så är detta ren hårdporr i jämförelse med ens egna mediokra kreationer.
Gärna fler uppdateringar under denna långledighet !
Det är alltid lätt att vara mitt i byggfasen, problemet är att till slut är det man bygger färdigt och dags för uppstart och då brukar det visa sig att 50% av alla tjusiga lösningar bara är skit och måste rivas bort...
.
problemet är att till slut är det man bygger färdigt och dags för uppstart och då brukar det visa sig att 50% av alla tjusiga lösningar bara är skit och måste rivas bort...
Skit samma, passar inte dom välformade doningarna så kommmer dom passa skitfint i bokhyllan !
BTW hojmässan är ju snart i mina krokar, det är inte så att det går att locka Herr Johansson till hufvudstaden.
Ribbs, god ale och uppvisning av nybyggd lackbox skulle då finnas på chemat !
Man tackar och bugar för inbjudan, men timingen kunde varit bättre då det är bara ett par helger före Speed Weekend. Lär måsta lägga den lilla egentid man kan skrapa ihop framöver på husvagnsrenovering och sparkskruvning om vi ska kunna ta oss ner på tävlingen i år...
Men jag hoppas erbjudandet står kvar tills nån gång det passar bättre, vore skitkul att råkas igen!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|