_Johansson_
Storfräsare
Det är en ZX45, rätt vanlig kinafräs med eftermonterad digitalutrustning. Även den kinatillverkad köpt på Ebay för lite och ingenting.
Jetsparken är inte jättelångt ifrån provstart nu, ska bli kul att se vad den går för!
Säg till när det är provstart så ska jag öppna fönstret och höra om den hörs till Karlstad.
Sparken ser stenhård ut
Cylindrisk fastlåsning tål inte värme.
blir en intressant start, måste de startas samtidigt, har du testat konceptet med gemensamt utblås..?
startar du den ena först kommer den andra att snurra baklänges...
Just when I think I’ve seen it all, when I think I can’t possibly be surprised at what pops up in my inbox, along comes Anders with his gas-turbined powered motorbike. When I actually figured out what I was looking at, all I could do is sit back and laugh in amazement. (…)
Den jag använde tål 120 grader enligt spec. och då sätet är kylt av oljan bör tempen inte bli så hög.
Jag vet faktiskt inte hur dom kommer bete sig om man startar turbinerna en och en, vi kommer bygga så båda turbiner ska gå starta samtidigt med tryckluft så vi kommer kunna testa båda sätt.
Å fan. Jag trodde det skulle bli några hundra grader där.
Kan inte pek göra en instruktionsvideo för oss idioter till denna dära dubbelsnurrisnurr kälken?
Har inte medlemmarna av Mobacken racing någonsin slagit sig på nåt av era herrejössesbyggen? Jag tycker att det borde vara rätt farligt med såna udda skapelser. Inte sagt som nån slags moralpredikan, bara undrar. Det är fortfarande riktigt fräckt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|