Då finns det ju potential i hojen iaf! Då ses vi väl på isen i vinter då?
Det gör vi, men jag kommer inte ha hojen med tyvärr. Styrgeometrin gillar inte isdäck tydligen så jag kommer sikta på sommarkörning med hojen och satsa fullt ut på att få fart på jetsparken till vintern.
Jag är gruvligt imponerad av ditt kunnande och din envishet
Följer dina galenskaper med nöje
Jag skulle nog vilja hävda att det är din gaffel som inte tål sin nya vintertida miljö. Däck som väger 3-4ggr det normala, ingen bakfjädring och lite annan vinkel gör att den får spader. Framhjulet befinner sig mer i luften än på isen i total otakt med underlaget, och det är ungefär här nånstans styrslagen blir som bäst
Din gamle turbinpornograf.��
Hur många gånger kan du göra det innan du får gjuta en ny? Eller kan du lägga på material?
Kan det där ha något med den höga driftstempen att göra med?
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team
Screenshot KTM förstärke... |
|
Helt ny Yamaha R3
Inför kommande år lanserar ... |
|
KTM kommer med automatlåda
KTM lanserar sin nya halvau... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Screenshot Europeiska in... |