Då finns det ju potential i hojen iaf! Då ses vi väl på isen i vinter då?
Det gör vi, men jag kommer inte ha hojen med tyvärr. Styrgeometrin gillar inte isdäck tydligen så jag kommer sikta på sommarkörning med hojen och satsa fullt ut på att få fart på jetsparken till vintern.
Jag är gruvligt imponerad av ditt kunnande och din envishet
Följer dina galenskaper med nöje
Jag skulle nog vilja hävda att det är din gaffel som inte tål sin nya vintertida miljö. Däck som väger 3-4ggr det normala, ingen bakfjädring och lite annan vinkel gör att den får spader. Framhjulet befinner sig mer i luften än på isen i total otakt med underlaget, och det är ungefär här nånstans styrslagen blir som bäst
Din gamle turbinpornograf.��
Hur många gånger kan du göra det innan du får gjuta en ny? Eller kan du lägga på material?
Kan det där ha något med den höga driftstempen att göra med?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |