Du må vara en jäkla guru när det kommer till jetmotorer, men någon vidare balsaplansbyggare är du inte.
Du behöver nog en motor till om du ska få den där konstruktionen att flyga.
Yep...dålig flyg höjd på det där bordet
Du må vara en jäkla guru när det kommer till jetmotorer, men någon vidare balsaplansbyggare är du inte.
Vaaa, gillar du inte min replika av en Parkbench Camel?
Killen på Fresks lovade dessutom dyrt och heligt att tryckimpregnerat var minst lika lätt som balsaträ, så pliis stop your wild accusations liksom.
Den är precis lika fin som dom balsabyggsatser jag har byggt.
När jag var uppe i Luleå på modellflygveckan var det en norrman som försökte spetta sin jetkärra genom asfalten, dom blir väldigt korta om man kör full gas rakt ner.
Jo, det känns som att jag kommer spara ett par miljoner genom åren genom att hålla mina motorer på marken. Helt sjuka byggtimmar och slantar som blir till mos när jetkärror gör marksyning...
Kan tänka mej att man inte springerut och plockarihop resterna för att sen limmaihop det hemma i källaren igen.
Men satan så tufft det är, skulle också vilja ha en sån.
Vad kostar lille motorn?
Är det någon speciell PWM eller är det en random byggsats bara?
Hur kopplar man in MP3 spelaren, är det takten på musiken som styr pulserna?
MEn så flytta hela ditt bohag och verkstad till det nya huset nu då för fan!
Vahelvet!?
Det flygande bordet borde ju isof hamnat i Darwinawards
Har nu medelat släkten att om dom skulle se eller höra någor konstigt föremål fara omkring så är det inget vanligt ufo
Förstår inte riktigt hur du får dygnet att räcka till men ni har väl nått norrsken eller midnattssol så sova görs väl inte.
Har du inga nya problem för en annan å fundera på , Har ju byggt nytt hus som ska målas några ggr
Är inte så jävla inne på det här med Jet, hur fasen mäter man effekt ur en "Jetmaskin"?
Trycket ur turbinen eller nåt annat jätte enkelt som jag borde kommit på?
Ja har hållit mej i skymundan tillräckligt länge nu tycker ja... Som resten av alla så e ja tokimponerad över ditt arbete! ... Själv har ja haft planer på å bygga en morot av en gammal skitstor turbo ja har liggande men e tveksam att ja ens rer ut de ...
Tror det är Kronblom.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |