_Johansson_
Storfräsare
Aha, det är därför... Är det någon ny variant av Zen-onani måntro? Du kanske kan sälja idén till stockholms hipsterkvarter som det nya new-age-tänket
Jag känner att i det här sällskapet, bland norrländska vedbodtrimmare som handvevar fram jetmotorer i garaget och stockholmska Harleyknuttar med fler bakhjulshästar än gemene man kan räkna till, så står jag mig ganska slätt... Men tack för förtroendet, kunde jag imponera på "the likes of you" så skulle man väl nästan kunna dö lycklig
Äh faen, ut och bygg med dig istället
Oroa dig inte, jag kan sätta min högra testikel på att du innan du fyller 40 kommer räknas till kategorin Märkliga Uppfinnande Kufar i din hembygd.
Will do, när fjällan kryper till kojs ska jag ut och byta ut aluminiumpopniten jag satte fast motorspännena med till stålnitar. Blir inte mycket till uppdatering av den operationen däremot...
tja, Tänker du satsa på en körning i Bonneville med detta blivande montster.
Jag säger go for it,,,, :
Ps: snygg skärm, påminner om min badtunna
imponerad av ditt kunnande
Målet är att köra på Bonneville en vacker dag, men innan dess ska jag tävla i Sverige och England för att testa ut hojen ordentligt. Lite för stora pengar i en resa till staterna för att åka dit med en hoj som inte är 100%, och jag vill ju helst veta att jag har en chans på rekordet för att det ska vara någon idé.
Visar den sig vara för klen får jag väl bygga en ny och starkare motor innan jag åker.
Last edited: