Nu ska inte naja snäppfästena? Det klär ju vibrera en del
Vibrerar motorn så pass att spännena går upp har jag allvarliga problem, är rotorn korrekt balanserad ska jag kunna ställa en femkrona på högkant på motorn är den är igång.
Jag är djupt imponerad över ditt driv och dina kunskaper
Idag fick jag ett efterlängtat paket på posten, nämligen en framskärm för landspeed-hojar!
Den är byggd för att passa USD-gaffeln från GSXR750 så förhoppningsvis behöver jag inte kapa allt för mycket i den, lite trimning blir det ändå eftersom den tar i frontkåpan just nu så jag kan inte provmontera den.
Den ser ut som en mindre fiskebåt i jämförelse med originalskärmen men när den väl sitter på plats på hojen smälter den antagligen in lite bättre.
(inga dumma skämt om att den kommer smälta av strålningsvärmen tack...)
Alltså, ..sorry för spam. Men kändes som att detta hade alldeles för mkt gemensamt med denna tråden/trådskaparen för att hålla inne med:
http://ddeville.com/derek/Qu8k.html
http://www.youtube.com/watch?v=rvDqoxMUroA&feature=youtu.be&hd=1
Alltså, ..sorry för spam. Men kändes som att detta hade alldeles för mkt gemensamt med denna tråden/trådskaparen för att hålla inne med:
Idag fick jag ett efterlängtat paket på posten, nämligen en framskärm för landspeed-hojar!
Den är byggd för att passa USD-gaffeln från GSXR750 så förhoppningsvis behöver jag inte kapa allt för mycket i den, lite trimning blir det ändå eftersom den tar i frontkåpan just nu så jag kan inte provmontera den.
Den ser ut som en mindre fiskebåt i jämförelse med originalskärmen men när den väl sitter på plats på hojen smälter den antagligen in lite bättre.
(inga dumma skämt om att den kommer smälta av strålningsvärmen tack...)
Så mycket färg finns inte.....
Ge fan i att ignorera mina inlägg bara sådär
Inte alls, kände mig bara lite ignorerad sisådär...
Vafan, än är du ung! Bara att inse, det är inte åldern som börjar krypa ifatt dig. Det är intranätlatheten Seså pojkspoling, vila får du göra i graven
För övrigt har jag inte sagt "bygg då" på länge, däremot vill jag ha någon form av dialog om hur fruktansvärt stor din nya framskärm är
Hackkycklingen måste väl få försvara sig?
Meningen är liksom att du ska tända till(baka), och medelst den riktade ilskan uträtta storverk!
Finns väl ingen mening i att hetsa någon som inte blir upphetsad?
Jag medger att det till viss (läs stor) del är för min egen höga vinnings skull, ety det önskade resultatet är att du i ren stridshets går ut i verkstan och utför en veckas jobb på blott ett par timmar. Mest för att motbevisa pöbeln och visa vad du går för. Varför? För så får vi updates i samma takt det tar oss att läsa dem
I övrigt beror det väl mest på att jag (troligen) är yngst i sammanhanget. Jag menar, hur skulle jag annars hävda mig bland er veteraner och titaner annat än genom att vara mest högljudd? varför tror du att jag spelar Säckpipa liksom? så bli sur (motiverad) och sätt igång och bygg, istället för att kalla mig för fis!
Aerodynamiskt korrekta framskärmar ser seriöst ut.
Märks att man offrat estetiken för fart.
Det gillar jag.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |