Vilket ger mest en -98 helt st eller en -88 lätt trimmad med "gatslicks/r-däck"? Till ungefär samma pris. OBS det är en fråga och inget påstående.
Agent Apelsin : Inte över 10000 för en sådan hoj.
Förmodligen kan du åka om dig själv på ytterspår med -98:an där du sliter för att åka inner med -88:an. Det är skillnaden. Sluta va så envis.
Effekten har inom rimliga gränser ingen större betydelse om inte chassie och bromsar är bra.
En inte helt ointressant aspekt är att du förmodligen har tio gånger roligare på en nyare hoj, och du slipper lägga ner massa pengar på att renovera ett sänke. Delarna är inte billigare till en äldre hoj och du får högst sannolikt mer reparationer på en sliten veteranare.
Blir det en gixxer, får jag nog lacka R1 på sidan. Annars gråter väl de jag kör om akvarie i hjälmen ;-) Ni som hatar gixxers duger en rd 350 ypvs?
inget svar om rd350?
inget svar om rd350?
Josef: Intressant att du kör lika fort som en riktigt duktig förare på gixxern. Fler personliga listor med tider på olika hojar, hade varit kul. Gärna med gamm gixxer mot halv ny 250cc.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |