GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Är vanligt svenssontråkig och klickar i strejt i pollen...
Men som hetero är man ju lagd i det facket rakt upp och ner.

Men kan du klumpa ihop HBT i ett klick i pollen?
Men det var kanske inte det som var viktigt att reda ut ... :)

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
IronMike skrev:
2496221 Fanns ngn poll-tråd för en tid sedan, har för mig att jag skapade den...Vart väl ur homo-synpunkt ganska fair med typ 5% homokillar medan 85% homotjejjer. Måste ha ngt med att göra att hoj-tjejjer är lite utav pojkflickor?
Pojkflickor:va :confused: :tuttar

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Har inget mot folk som är gay,sålänge dom inte är för fjolliga.
Sånna som vickar på handen så där "fint" och snackar som... ja ni vet vad jag menar..typ som alexander bard och den där unga dragshow artisten vad han nu heter.Det tycker jag är irriterande :va

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Unidoc skrev:
2496263 Har inget mot folk som är gay,sålänge dom inte är för fjolliga.
Sånna som vickar på handen så där "fint" och snackar som... ja ni vet vad jag menar..typ som alexander bard och den där unga dragshow artisten vad han nu heter.Det tycker jag är irriterande :va

Du gillar lite tuffare tag alltså? :whip

Vurpan 40

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Suzuki Bandit 1250 SA-08
IronMike skrev:
2496221 Fanns ngn poll-tråd för en tid sedan, har för mig att jag skapade den...Vart väl ur homo-synpunkt ganska fair med typ 5% homokillar medan 85% homotjejjer. Måste ha ngt med att göra att hoj-tjejjer är lite utav pojkflickor?

Tack för den...:rofl :rofl Undrar om min sambo håller med där... :tuttar

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
Själv har jag dock aldrig fått några hot på mig som öppen här på SH. Tvärtom faktiskt, jag har fått gillande PM när jag stått upp i en del trådar. Så jag har kommit att omvärdera SH lite.

Sen vill jag ju inte bli betraktad utefter min läggning. Det är ju en ringa del av ens personlighet. Den enda gången jag för fram min läggning här är när jag ser ngt homofobt. Så nu gör jag ett undantag.

Mvh
J[/QUOTE]

har man lite självironi och lite distans till sin läggning utan att för den delen bli alltför tjötig om sin läggning och anspelar på sin homosexualitet och vill synas å höras hela tiden så tror jag inte att det blir några problem att umgås med straighta, tror att straighta killar kan finna det rätt så kul att prata om pojkar som gillar pojkar=bögar. Fastän mitt nick anspelar på att jag gillar skulle gilla killar så tyvärr jögge å ni andra! jag e "rak" som fan:slicka

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
gaylord skrev:
2496353har man lite självironi och lite distans till sin läggning utan att för den delen bli alltför tjötig om sin läggning och anspelar på sin homosexualitet och vill synas å höras hela tiden så tror jag inte att det blir några problem att umgås med straighta

Jag vågade faktiskt prata med en bög en gång, men jag säger då det, aldrig mer :D

Eller... Så spelar det väl knappast någon roll vad man har för läggning. Jobbiga människor finns det av alla sorter, straighta som tjötar om sitt är minst lika jobbiga som homosexuella som gnatar om sin läggning. Acceptera varandra föfan, man behöver ju inte tycka och känna likadant :)

Och ja, innan sommaren hade jag inga homosexuella vänner (åtminstone inte vad jag visste) men såhär i efterhand kan man väl bara konstatera att dem också är människor :tummenupp Tyvärr kunde dem vara riktigt j*vla trevliga också så man mer än görna umgås och snackar lite dynga.. Så jävla typiskt, en ny polare lixom :)

Får nästan kategorisera mig som ex-homofob eller någe... :va

-@

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Unidoc skrev:
2496263 Har inget mot folk som är gay,sålänge dom inte är för fjolliga.
Vad spelar det dig för roll om de är "fjolliga"? Har aldrig fattat det resonemanget. "Jag har inget emot bögar bara de inte är fjolliga eller stöter på mig"

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
honda
d1ce skrev:
2496373 Jag vågade faktiskt prata med en bög en gång, men jag säger då det, aldrig mer :D

Eller... Så spelar det väl knappast någon roll vad man har för läggning. Jobbiga människor finns det av alla sorter, straighta som tjötar om sitt är minst lika jobbiga som homosexuella som gnatar om sin läggning. Acceptera varandra föfan, man behöver ju inte tycka och känna likadant :)

Och ja, innan sommaren hade jag inga homosexuella vänner (åtminstone inte vad jag visste) men såhär i efterhand kan man väl bara konstatera att dem också är människor :tummenupp Tyvärr kunde dem vara riktigt j*vla trevliga också så man mer än görna umgås och snackar lite dynga.. Så jävla typiskt, en ny polare lixom :)

-@

starta en poll vetja!

Pizzabagarn

Guest
d1ce skrev:
2496373 Jag vågade faktiskt prata med en bög en gång, men jag säger då det, aldrig mer :D

-@

Min syster som visade sig vara lesbisk omvände mig så idag är jag också ex-homfob :pannkyss
En lustig detalj är att jag var tvungen att fråga henne när hon klev ur städskåpet om hon hade testat det motsatta könet.....som om det hade spelat någon roll :confused: Typisk straight-fråga antagligen.......för inte har man testat någon av samma kön för att veta att man är hetero.

Läste en dekal på en bil för ett par år sedan

"Att köra japanskt är som att bli avsugen av en man, det är jävligt skönt men man vågar inte berätta det för någon, Harley Davidson"

(Kanske inte korrekt citerat men den var rätt kul)

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Gustav O skrev:
2496390 Vad spelar det dig för roll om de är "fjolliga"? Har aldrig fattat det resonemanget. "Jag har inget emot bögar bara de inte är fjolliga eller stöter på mig"

Det är någon slags förklaring för människor som inte vet vad de ska tycka om homosexuella människor. Personligen bryr jag mig inte alls, minst lika jobbigt med en brud som stöter på en om man inte vill ha med henne och göra. Om det är någon som är gay och stöter på en kan man ju åtminstånde förklara att man inte erhåller den läggningen. Slutligen; alla människor är bisexuella tills det att man kan bevisa motsattsen!

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Gustav O skrev:
2496390 Vad spelar det dig för roll om de är "fjolliga"? Har aldrig fattat det resonemanget. "Jag har inget emot bögar bara de inte är fjolliga eller stöter på mig"

Jag tycker inte att det är så konstigt. Men ärligt talat så skiter jag i om de är homo eller straighta men ett fjolligt beteende kan jag också reta mej på.

rallyfisken skrev:
2496404 Det är någon slags förklaring för människor som inte vet vad de ska tycka om homosexuella människor. Personligen bryr jag mig inte alls, minst lika jobbigt med en brud som stöter på en om man inte vill ha med henne och göra. Om det är någon som är gay och stöter på en kan man ju åtminstånde förklara att man inte erhåller den läggningen. Slutligen; alla människor är bisexuella tills det att man kan bevisa motsattsen!

Hur bevisar man det? Genom att repetetivt inte ha sex med någon av samma kön?

Last edited:

Gabor

Guest
Starta ett Homosex forum istället ...

...verkar finnas ett stort behov av att visa vad man har för läggning. :)

Det verkar vara ett problem för de som är homo att göra sig synliga och verkar vara mycket viktigt att tala om det i varje tråd. :yoparty

sandstream

Guest
Gabor skrev:
2496424 ...verkar finnas ett stort behov av att visa vad man har för läggning. :)
Det verkar vara ett problem för de som är homo att göra sig synliga och verkar vara mycket viktigt att tala om det i varje tråd. :yoparty
Kan bara hålla med och jag har svårt att förstå varför den sexuella läggningen ska ventileras :va

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Gabor skrev:
2496424 ...verkar finnas ett stort behov av att visa vad man har för läggning. :)

Ja precis som andra måste tjata om sin pojkvän i varendaste tråd.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024