GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
"Jag vaknade upp en morgon och upptäckte att jag var en kvinna som fastnat i en mans kropp. När jag bajsade grinade jag eftersom det gick åt fel håll, jag vill ju att det skall tränga inåt. En riktig påle upp liksom"

Vafan?!

"Normalt att vara gay" :näsblod

Fucking freak of nature!

---

Visst är jag elak? Oförstående? En homofob? Ja...

Gillar du att stoppa trollstaven i manliga stjärtar är du ett fukko, en trasig människa och äcklig! Det finns inget försvar!

:pannkyss

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Lucius skrev:
2557134 Gillar du att stoppa trollstaven i manliga stjärtar är du ett fukko, en trasig människa och äcklig! Det finns inget försvar!

:pannkyss

Om du gillar att "stoppa trollstaven" i kvinnliga stjärtar då? Finns det något försvar för det? Same shit! :confused:

Turboman1

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
R1
Dawg skrev:
2546608 Har skummat igenom början och slutet av den här tråden nu och måste säga att effekten är imponerande. Dels trodde jag inte att att det skulle vara så mk som nästan 5% gay på SH, framförallt inte att de skulle välja att komma ut här. Även om de flesta säkert har mer hjärna egentligen så visas det mest upp neandertalargener och öl/knulla/slanga retta-tankar här (guilty as charged).

Mest imponerande är däremot att så många visat sig vara helt lugna med det, och att det här kanske är den mest äkta tråden jag sett på SH. Folks riktiga åsikter kom fram, inte bara gällande homofrågan.

Bra initiativ från trådskaparen!!!
Håller med! Har roat mig med att läsa tråden inatt, och tycker att det är jättemodigt och bra intiativ:tummenupp

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Garvade i hjälmen idag.

Kom på mig själv att garva högt på vägen hem från jobbet idag.

Proppade i hörlurarna som vanligt och slog på mp3-spelaren. Lite blandade låtar och mitt i alltihop kom ouverturen från Phantom of the opera*. Halvvägs in kom jag att tänkta att det skulle sitta fint som ett inlägg på gaytråden.... :)

Bög, hoj och musikal. Det är tre saker på en gång och det funkar fantastiskt bra.

Tjipp tjohej!

* För den som inte vet är Phantom of the opera en kanonmusikal av Andrew lloyd Webber. http://www.thephantomoftheopera.com/poto/home.php

Bifogat

• mask.jpg
    mask.jpg
    5.7 KB · Visningar: 51

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Cyclops skrev:
2562425
Bög, hoj och musikal. Det är tre saker på en gång och det funkar fantastiskt bra.
[/url]

De två förstnämda kan jag hålla med om. Men musikal är defintivt inte min påse kan jag säga! :D

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Jörgen Karlsson skrev:
2562449 De två förstnämda kan jag hålla med om. Men musikal är defintivt inte min påse kan jag säga! :D

Jörgen,

Kan du ärligen säga att du inte någon gång lyssnar på åtminståne nån musikal låt? :va

Perfekt! Då har jag nåt att jobba med i vinter. MISSION:JÖRGEN - How to make a gay man into a musical gay man.
:yoparty

Närå, lyssna du på Ingvar Nordströms Saxparty. :)

(Blev så inspirerad nu att jag bara måste lyssna på ouvertyren till Cats...:)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Cyclops skrev:
2562465 Jörgen,

Kan du ärligen säga att du inte någon gång lyssnar på åtminståne nån musikal låt? :va

Perfekt! Då har jag nåt att jobba med i vinter. MISSION:JÖRGEN - How to make a gay man into a musical gay man.
:yoparty

Närå, lyssna du på Ingvar Nordströms Saxparty. :)

(Blev så inspirerad nu att jag bara måste lyssna på ouvertyren till Cats...:)

Så fort jag går på ett bögställe eller loggar in på en gaysight eller gay-whatever så blir jag ju tvångsmatad med bla schlager- och musikalmusik. Dessutom tycks homoetablissemanget och gaypressen utgå från jag som bög ska gilla det.

Vid just hojåkning är jag dessutom att betrakta som "motorbög" vad gäller vad som mest intresserar mig med motorcyklar. Så när jag blir sugen på att gå till garaget för att ta ut hojen på en tur är det -förutom körningen och den sociala biten att åka med hojpolare- en stor del suget efter att få höra motorsången. Så jag gillar inte öronproppar eller musik när jag åker. Men det skulle vara rock isf. Gammal Sabbath från tidigt 70-tal funkar.

Omvända mig? Good luck! ;)

/J

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Jörgen Karlsson skrev:
2562480

Omvända mig? Good luck! ;)

/J

Sabbath är inte helt fel det heller. Är trött på schlagerstämpeln jag med. Kolla bara på qx förstasida. Vem bryr sig om vem som blir diskad i schlager-SM?

Hoppas inte du tog illa upp? :pannkyss

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Cyclops skrev:
2562489 Sabbath är inte helt fel det heller. Är trött på schlagerstämpeln jag med. Kolla bara på qx förstasida. Vem bryr sig om vem som blir diskad i schlager-SM?

Hoppas inte du tog illa upp? :pannkyss
Ja det är helt sjukt!

Nädå! :)

/J

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
folk tycker de e konstigt med homosexuella sen sitter folk o runkar te Ducatis nya motogp kopia :D vilket är konstigast peace love and understanding

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Måste bara få säga att det trevligaste med att köra hoj är ju faktiskt ALLA de underbara, trevliga människor man träffar, oavsett vad de har för kön,ålder eller läggning!
Har aldrig i något annat sammanhang träffat så många roliga trevliga männsikor som inom den här världen:tummenupp
Oavsett om de väljer att kopulera mellan :tuttar eller i:arsele

Puss på er allihopa!:pannkyss

IronMike

Guest
bikerwoman skrev:
Har aldrig i något annat sammanhang träffat så många roliga trevliga männsikor som inom den här världen
Måste inflika.....min uppfattning ang den saken.

Till en början var jag ganska skygg, å åkte mest singel. Ut på södertörn i gryningen, alltid ensam. Gasa helvete. Njöt stenhårt av ensamheten, det var bara jag + hoj + natur, ensam på vägen.

Först i år började jag hänga runt bland likasinnade.

Aldrig någonsin i hela mitt liv har jag varit med om så mkt intriger som denna sommaren!!!!!!!! :huvet

Har fått samtal + arga sms + hot + snea blickar + tjaffs ....för att privatliv blandats in i leken. Dvs, har man dykt upp på en samling, med fripassagerare, så har ngn annan tok-lackat, för att denne flirtat med damen på sporthoj, eller haft denna fripassageraren bakpå - veckan innan :huvet och fått för sig ngt, för att denne haft en tjej som suttit bakom å kramat om. Hela sommaren har varit fylld av skitiga intriger, såfort man började umgås med hojfolk, även om man träffat många trevliga också.

2007 blir utan sån skit.

:huvet

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
IronMike skrev:
2565033 Måste inflika.....min uppfattning ang den saken.

Till en början var jag ganska skygg, å åkte mest singel. Ut på södertörn i gryningen, alltid ensam. Gasa helvete. Njöt stenhårt av ensamheten, det var bara jag + hoj + natur, ensam på vägen.

Först i år började jag hänga runt bland likasinnade.

Aldrig någonsin i hela mitt liv har jag varit med om så mkt intriger som denna sommaren!!!!!!!! :huvet

Har fått samtal + arga sms + hot + snea blickar + tjaffs ....för att privatliv blandats in i leken. Dvs, har man dykt upp på en samling, med fripassagerare, så har ngn annan tok-lackat, för att denne flirtat med damen på sporthoj, eller haft denna fripassageraren bakpå - veckan innan :huvet och fått för sig ngt, för att denne haft en tjej som suttit bakom å kramat om. Hela sommaren har varit fylld av skitiga intriger, såfort man började umgås med hojfolk, även om man träffat många trevliga också.

2007 blir utan sån skit.

:huvet

Trist att höra. Att köra själv är inte alltid roligt. Det där med att ha passagerare är nog inte alltid så lätt. Har inte haft så många men ett par gånger har det hänt att blickar har varit sura och så. Kan bero på att killen på pallen hade varit förlovad med en av killarna i gänget. Det här var inte U-Väsbygänget om nån nu tror det. :D

Senast jag var på samlingen på Donken var det lite konstiga blickar. Men, det tror jag mest beror på att folk inte vet hur jävla trevlig jag egentligen är. :yoparty

2007 blir ett bra år. I alla fall enligt mina astronomi- och astrologikompisar... :)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!