GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2573797 Ja! I Rob Halford designade lederhosen!:arsele DET skulle rocka röv...:hihi
Prexis! Samma stuk som när Halford varvade sin Harley på scen på 80-talet till låten: "Breaking the (bastuklubb-)law" :rofl

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2573817 Prexis! Samma stuk som när Halford varvade sin Harley på scen på 80-talet till låten: "Breaking the (bastuklubb-)law" :rofl

Var lite kul när gamle Rob "kom ut" Kompisen som tidigare klassat allt som inte var Judas som "bögmusik" hade några jobbiga dagar...:rofl

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2573821 Var lite kul när gamle Rob "kom ut" Kompisen som tidigare klassat allt som inte var Judas som "bögmusik" hade några jobbiga dagar...:rofl

Ja jag kan motvilligt erkänna att jag svängt mig med sådana uttryck innan jag kom ut 15 år sedan ... :( :rodnar

Men nu har jag tagit uttrycken till heders igen! Eftersom alla som mig känner vet brukar jag numera presentera mig som "Jörgen Karlsson, motorbög".
Usch vad jag skäms för mitt tidigare svineri...

Men du ska inte tro att gaypressen gjorde någon större sak av att min barndomsidol Halford kom ut. När däremot ngn tvålfager androgyn och förväntad shlagerstjärna däremot gör detsamma så blir det en skräll i gaypressen. :va

Det är därför vi ska rosta dom grisarna med att bombbörna på scen! :hihi
Sen tar vi Riddarhuset... :hojbusa

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2573842 Ja jag kan motvilligt erkänna att jag svängt mig med sådana uttryck innan jag kom ut 15 år sedan ... :( :rodnar

Men nu har jag tagit uttrycken till heders igen! Eftersom alla som känner vet brukar jag numera presentera mig som "Jörgen Karlsson, motorbög" Usch vad jag skäms för mitt tidigare svineri...

Men du ska inte tro att gaypressen gjorde någon större sak av att min barndomsidol Halford kom ut. När däremot ngn tvålfager androgyn och förväntad shlagerstjärna däremot gör detsamma så blir det en skräll i gaypressen. :va

Det är därför vi ska rosta dom grisarna med att bombbörna på scen! :hihi
Sen tar vi Riddarhuset... :hojbusa

JA! Snälla! Kan vi inte burnskända schlaagerfestivaaalen? Snäääälla Jörgeeeen? Jag vet inget annat evenemang som skulle behöva det mera än schalgerfestivalen..:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2573852 JA! Snälla! Kan vi inte burnskända schlaagerfestivaaalen? Snäääälla Jörgeeeen? Jag vet inget annat evenemang som skulle behöva det mera än schalgerfestivalen..:D

Dig skulle man haft som storebrolla när man var ung och galen!! Vad kan väl vara vackrare på tyll och spets än smält gummi och den gamla 80-tals Belray-blå kettingsprayen?! :yoparty

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
vädjan

Lord Adrian skrev:
2573852 JA! Snälla! Kan vi inte burnskända schlaagerfestivaaalen? Snäääälla Jörgeeeen? Jag vet inget annat evenemang som skulle behöva det mera än schalgerfestivalen..:D

Jag vill åxå följa me! :D

Lord Adrian skrev:
2573797 Ja! I lederhosen!:arsele DET skulle rocka röv...:hihi

Bara för att få se er i lederhosen! Pliiiiiz!

Jag kan klä ut mig till Bettan i Bobbysocks om ni vill...

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Lord Adrian skrev:

Då tar jag med hela gänget från SH och rockar bakom er!!! :yoparty

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2573877 Dig skulle man haft som storebrolla när man var ung och galen!! Vad kan väl vara vackrare på tyll och spets än smält gummi och den gamla 80-tals Belray-blå kettingsprayen?! :yoparty

För att nu inte nämna en fluffig åttiotalsfrilla vars frisyrgele kollapsat av sothorans vibrationer...så vackert...*sniff*

Charlyze skrev:
2573912 Jag vill åxå följa me! :D

Bara för att få se er i lederhosen! Pliiiiiz!

Jag kan klä ut mig till Bettan i Bobbysocks om ni vill...

Åff kårse! Under förutsättning att Bettan kommer bära läder...:drool

Jörgen Karlsson skrev:
2573927 Jag vet inte hur jag ska säga det här till dig Charlyze, i synnerhet inte efter du bjöd mig på den superschyssta festen. Men Lorden har lite problem med "The sisterhood of the gay community" :rofl http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2495685&postcount=58

:rofl

LDOM är farliga flickor...;)

Last edited:

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
Var är flatorna?

Kom att tänka på att det är typ 99% manliga inlägg i den här tråden. Är det verkligen så att tjejerna är så underrepresenterade? Kom igen nu tjejer!!!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Cyclops skrev:
2573976 Kom att tänka på att det är typ 99% manliga inlägg i den här tråden. Är det verkligen så att tjejerna är så underrepresenterade? Kom igen nu tjejer!!!

Tyvärr är väl tjejer, oavsett läggning, underrepresenterade här. Fram för mer å fler bikergirls!:tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2573945 För att nu inte nämna en fluffig åttiotalsfrilla vars frisyrgele kollapsat av sothorans vibrationer...så vackert...*sniff*
Jo jag vet att det är din standardraggreplik när du glider upp på åskbocken utanför kön till Madam Kerstins :rofl

"Tjena pöket! Skaru me på en mjällfri repa på bogan me åskbocken?" :rofl

Din outkomna läderbög!! :)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2573979 Jo jag vet att det är din standardraggreplik när du glider upp på åskbocken utanför kön till Madam Kerstins :rofl

"Tjena pöket! Skaru me på en mjällfri repa på bogan me åskbocken?" :rofl

Din outkomna läderbög!! :)

:hihi Å sen kör man klassikern längst ute på Bogesundslandet..." Ska vi k**lla eller ska du gå tillbaks till stan?":tungan

faaaan

livet börjar vid 250
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
fireblade
Nick, hoj, stad, ålder och civilstånd (frivilligt)
1. Cyclops, YZF750R, Täby, 30 år och singel
2. Jörgen Karlsson, Sthlm, HD, 39 och (evighets)singel
3. 198, CB400 (övningskör kort till våren), Sörmland, 35 år och singel
4. Xtrnisse, Kawasaki 550 (på väg bort för att ge plats åt Suzuki GSX 750), Stockholm, 21 år och singel (Tror jag...)
5. Jocke R, KLR650, Stockholm, 39 år och singel
6. KimL, XT660R, Hbg, 28 år
7. GranpáOnWheels, GSX1100es, Sthlm, 91 år enl qx.se, singel
8. Faaaan, Fireblade, Stockholm, 49år, singel

Last edited:

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2573927 Jag vet inte hur jag ska säga det här till dig Charlyze, i synnerhet inte efter du bjöd mig på den superschyssta festen. Men Lorden har lite problem med "The sisterhood of the gay community" :rofl http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2495685&postcount=58

"Superschyssta" är verkligen ett underbart ord. Jag tror att jag kan flörta med lorden så att han förstår att jag är lika snäll som jag ser ut...
Jag tror inte han har nåt emot att bli attackerad av mitt sisterhood f.ö. :tungan

Lord Adrian skrev:
2573945

Åff kårse! Under förutsättning att Bettan kommer bära läder...:drool

Duger Dainesestället....:confused: Eller ska det vara kasslervarianten :confused:

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Charlyze skrev:
2573998 "Superschyssta" är verkligen ett underbart ord. Jag tror att jag kan flörta med lorden så att han förstår att jag är lika snäll som jag ser ut...
Jag tror inte han har nåt emot att bli attackerad av mitt sisterhood f.ö. :tungan

Såklart jag inte har nåt emot det!;)

Passar på att hålla med Jörgen...kanonfest var det!:yoparty Vi kommer nästa år också, om vi får

Charlyze skrev:
2573998 "Superschyssta" är verkligen ett underbart ord. Jag tror att jag kan flörta med lorden så att han förstår att jag är lika snäll som jag ser ut...

Duger Dainesestället....:confused: Eller ska det vara kasslervarianten :confused:

Kasslervarianten? Nätstrumpor?:brynad

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2573989 :hihi Å sen kör man klassikern längst ute på Bogesundslandet..." Ska vi k**lla eller ska du gå tillbaks till stan?":tungan

Eller som vi brukade säga till våra skjutsobjekt på 80-talet när vi stod vid den romantiska och numer bortglömda Bogesundsstrand, där vi alltid stannade på 80:talet! (Då entast RD350 var vattenkylda): "Skaru ta dig hem med vatten- eller luftkylda burkar!" :rofl

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2574003 Såklart jag inte har nåt emot det!;)

Passar på att hålla med Jörgen...kanonfest var det!:yoparty Vi kommer nästa år också, om vi får

Jupp...

Tyvärr så firar vi damer bara varannan födelsedag så nästa är inte förrän 2008. Det är därför vi håller oss så ungdomliga och fräscha. Däremot kan jag tipsa om vårt populära Ölbingo första lördagen i mars.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2574003 Såklart jag inte har nåt emot det!;)

Om de bjuder oss igen så veeeet vi att Spader Dam har dålig ekonomi! :rofl
:glömdet

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2574014 Om de bjuder oss igen så veeeet vi att Spader Dam har dålig ekonomi! :rofl
:glömdet

Om vi fick som vi ville skulle det bara vara vältränade lättledda ensamma 23-åringar som kom på kalasen. Men de har ju tyvärr annat för sig ibland. Så vi drygar ut med lagom tjocka medelålders vita män också. :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept