GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2574243 Hehe, hon är bortrest ;)

-@

Jag drog i mig 3 starkburk ensam i garaget och satt på en pall stirrandes och runkades på jonnen fantiserandes om hur hur sothoran kommer se ut med med alu-svingen! Allt till gammal Sabbath. Startdade tom upp sotohra för att skaka om de straighta bingolottofamiljerna i huset ovan.

Vad har du gjort för motorcommunityt på en lönehelg din lilla väskryckare? ;)
Vi ska rostarom!

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2574254 Jag drog i mig 3 starkburk ensam i garaget och satt på en pall stirrandes och runkades på jonnen fantiserandes om hur hur sothoran kommer se ut med med alu-svingen! Allt till gammal Sabbath. Startdade tom upp sotohra för att skaka om de straighta bingolottofamiljerna i huset ovan.

Vad har du gjort för motorcommunityt på en lönehelg din lilla väskryckare? ;)
Vi ska rostarom!

U sick man,u sick!

Jag presterade mitt förra helgen, helgen ska ägnas åt terapimek, dock med händerna i boxningshandskar så jag inte dras till sådana nöjjen som att wanka i garaget ;)

Hå-hå-hå-hå-hårthårthårt... :D

-@

Bifogat

• 6.jpg
    6.jpg
    49.1 KB · Visningar: 87

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2574228 Shit...Jag ställer in mitt deltagande vid nästa SH-pub, om du inte lovar att känna på dem ;) :D

-@

O ja! Jag ska tugga dom likt en rottweilervalp med ett köttben...:tungan

Är det bara jag eller laggar SH nåt vaaansinningt just nu? Has Swedei skruvat ner servern till "Blåskäggstempo"?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Lord Adrian skrev:
2574265 O ja! Jag ska tugga dom likt en rottweilervalp med ett köttben...:tungan

Nästan läge för premiärburnis med Sothoran: Version II, 1640 cc!
Ojojojoj vad jag ska rosta er kamkedjesträckarmuppar!!! :tungan

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2574270 Nästan läge för premiärburnis med Sothoran: Version II, 1640 cc!
Ojojojoj vad jag ska rosta er kamkedjesträckarmuppar!!! :tungan

Din liderlige stötstångstaliban! Det enda som kommer rosta är det där Amerikanska ångloket du tuffar runt på.:tungan :arsele

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2574273 Din liderlige stötstångstaliban! Det enda som kommer rosta är det där Amerikanska ångloket du tuffar runt på.:tungan :arsele
Det var ju inte dig jag ville hetsa primärt! Du har ju kört 11s-repor på Kistarakan med din Bol'dor när det begav sig för 20 år sedan.

Men jag är generös och packad ikväll! :tungan
Jag ska ta åskbocken nästa år, även om det vore till min nackdel om du startade! :(

Jag vill ju helst ha en pjunis som inte kan hantera kopplingen! :tungan
Ditt 30-metershopp med Bol'Doren framför snuthögskolan i Solna-87 är fortfarande omtalad bland oss som ännu är bland de traska! :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Jörgen Karlsson skrev:
2574280 Det var ju inte dig jag ville hetsa primärt! Du har ju kört 11s-repor på Kistarakan med din Bol'dor när det begav sig för 20 år sedan.

Men jag är generös och packad ikväll! :tungan
Jag ska ta åskbocken nästa år, även om det vore till min nackdel om du startade! :(

Jag vill ju helst ha en pjunis som inte kan hantera kopplingen! :tungan
Ditt 30-metershopp med Bol'Doren framför snuthögskolan i Solna-87 är fortfarande omtalad bland oss som ännu är bland de traska! :hihi

haha, ja rakan förbi Lillstugan har ju också sett ett race eller sju....Lite jobbigt när småpoliserna lekte radarkontroll precis utanför grindarna när man kom flaxande i lagligt x2 på avfarten från E4....den jäkla femtiosträckan är lömsk...:hihi

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2574282 haha, ja rakan förbi Lillstugan har ju också sett ett race eller sju....Lite jobbigt när småpoliserna lekte radarkontroll precis utanför grindarna när man kom flaxande i lagligt x2 på avfarten från E4....den jäkla femtiosträckan är lömsk...:hihi
Det var så generöst på 80-talet!
Titta! Dom har meckat upp radarn! Då måste vi leverera!

Åååh jag vill stå på Kistarakan igen och se den sköna tjocka killen med den grå bigblock-vallen vinka iväg Lonny, Make My Day-Katanan mflr. Alla hade en egen jeep-dunk 120-flygsoppa mellan tallarna! :hihi
Vi måste starta upp Kista-rakan igen!!

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2574258 U sick man,u sick!

Jag presterade mitt förra helgen, helgen ska ägnas åt terapimek, dock med händerna i boxningshandskar så jag inte dras till sådana nöjjen som att wanka i garaget ;)

Hå-hå-hå-hå-hårthårthårt... :D

-@

Det ser Hå-hå-hå-hå-hååååååååååårt! ut!
Sessan lider! :hihi

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Jörgen Karlsson skrev:
2574313 Det ser Hå-hå-hå-hå-hååååååååååårt! ut!
Sessan lider! :hihi

Korrigera och straffa mig gärna om jag är aldeles ute och cyklar på tunn is utan stödhjul, men har inte den här tråden muterat till en vanlig STHLMS-åkartråd-KB-stekar-förnedra-kvalitet nu? :D

Nu är det banne mig sovdags. Tur till Örbyhus i morgon över dagen på en sån här med lite kortare gaffel :hojharley

Puss o g'natt.

PLU :krama :pussa

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
tuppjuck skrev:
2574320 Korrigera och straffa mig gärna om jag är aldeles ute och cyklar på tunn is utan stödhjul, men har inte den här tråden muterat till en vanlig STHLMS-åkartråd-KB-stekar-förnedra-kvalitet nu? :D

Nu är det banne mig sovdags. Tur till Örbyhus i morgon över dagen på en sån här med lite kortare gaffel :hojharley

Puss o g'natt.

PLU :krama :pussa
Jag sitter -precis som du sextiotalistbroder- och lyssnar på soundtracket till vår favvofilm "Ett anständigt liv" med Kenta och Stoffe. Nu ere nr 15 "Gallret"
70-kubiksnian ylar i Vällingby Centrum...
Då kunde jag inte tro att jag slulle bli homo.
Nä den här tråden ska dö on-topic!
/J

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
IronMike skrev:
2574330 Droppar en länk ..som jag såg nyss, fick mig att associera till denna tråden :tummenupp iaf med tanke på gay+hoj. lite kul faktiskt, om ngt överdriven/vulgär hehe

http://video.google.com/videoplay?docid=-4773264671622972114&q=motocross
Ladda hem "Gallret" från dokumentären av Stefan Jarls "Ett anständigt liv" istället! Den var vår generations kultfilm till skillnad från när ni snorisar fick er filmen "G" till livs genom skolans försorg... :tungan
"Gallret" gick till sekvensen när kistan med Stoffe åkte in i eldhavet i Råcksta krematorium.

Last edited:

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
:D Fan jag trodde inte att det var gay att köra sporthoj.
Kanske det är skinnstället som lockar eller den snygga hjälmen.

Nån som kör med Läderkaptenskeps??
Kanske mest läderbögar här...:tungan

Bryr mig inte men trodde väl att sporthojs-hojåkarna var grabbs intresserade av fart och adrenalin:tummenupp
Bara man har kul när man åker och trivs så tycker jag att man ska vara med och gasa mera!!!

Kolla in filmen för fan som jag gör varje gång jag är fuller :D :D

Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Jörgen Karlsson skrev:
2574148 :Bugar
Lova att inte lära mamma svänga! Pliiiis Jag vill inte bli rostad av 40-talisterna. Jag tar tillbaks mitt löfte att lufta Sothoran! :Bugar
Jag vill inte bli rostad av föräldragenerationen med sothoran för premiär på på storbana...:glömdet

40 talist?
Nä fan mamma är 30 talist! :D

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
stefur skrev:
2574346 :D Fan jag trodde inte att det var gay att köra sporthoj.
Kanske det är skinnstället som lockar eller den snygga hjälmen.

Nån som kör med Läderkaptenskeps??
Kanske mest läderbögar här...:tungan

Ett snyggt skinnställ på en snygg grabb är 7 poäng. En snygg hjälm till det blir full pott på 10 poäng. :tummenupp

Drar mig till minnes en historia som Pinjong la in här för ett tag sedan:

"Jag tror att alla som åker hoj är gay. De trivs i trånga åtsittande kläder i skinn. Man trivs ypperligt i sällskap med andra män i skinn. Precis som taget från en San Francisco-bar. Utseende och design är mycket viktigt, glitter och krom är uppskattat. Uppmärksamhet prioriteras framför funktionalitet, ex högt motorljud och lite ljuddämpning, titta på mig och min fina hoj, har ni sett mitt läckra skinnställ. Vad skiljer en knutte och en rikstransa?

De gillar att ha stora kraftfulla saker mellan bena, de får gärna vibrera lite skönt. Antingen gillar man sitta framåtlutande som om man stod på alla fyra eller bakåtlutad i gynekologställning, redo för att ta emot.

Diverse lubrikationsmedel diskuteras gärna och ofta, vilket märke och modell ger minst friktion. Man gillar kolvar som går fram och tillbaks i hög hastighet med så låg friktion som möjligt, pumpförluster är intressant. Kedjor är även det ett flitigt samtalsämne. Spaltmetrar kan skrivas om rätt handskar, ska de gå upp till armbågarna eller inte osv."

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!