GAY på sporthoj.com

Svara gärna på det som stämmer in på dig. (Anonym poll)

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
DFMSWEDEN skrev:
2576068 Just precis...tyst ska man vara...skärp dig och se till och se dig runt omkring istället....nörd.
Haha, lägg av att vara rolig när man precis ska lägga sig :D

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Bingo skrev:
2576067 Jag ville bara göra dig uppmärksam på att ditt förra inlägg känns ganska överflödigt i den här tråden.

Edit: inlägget om sjukdom alltså.

Överflödigt?....stäng då tråden istället...så vi slipper svara på den....är det så känsligt för dig...så hoppa till en annan och läs där istället.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
DFMSWEDEN skrev:
2576035Hur hade det varit om alla varit bögar, jo människan hade inte kunnat fortplanta sig...alltså skapade inte gud denna avart....sjukdom...helt klart.

Alla är som tur var inte bögar och bevare oss väl har inte alla samma uppfattning och inställning som du har heller. Avart är för mig de som inte kan acceptera andra för vad dem tycker och känner sålänge det inte skadar andra (hade jag inte lagt in brasklappen om skada andra hade jag naturligtvis accepterat pedofili, våldtäktsmän osv hos den homofobiska skaran).

DFMSWEDEN skrev:
2576035Tanken kanske inte slog dig, men barn det har jag, dessutom är de helt normala ...(än så länge)

Hur vet du det? De kanske inte vågar tala om sådant med sin far då du verkar ha en milt sagt hård inställning till sexualiteter utöver den du betraktar som "normal".

-@

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
DFMSWEDEN skrev:
2576050 Jasså...detta sved i pälsen.....:arsele

Vi ska acceptera er som ni är, gastar ni alltid om....men då ska ni också fan acceptera att alla inte tycker om bögar o flator.

Tycker du om någon borde ta en ipren....:D

Tanken kanske inte slog dig, men barn det har jag, dessutom är de helt normala ...(än så länge)

Och givetvis så är det alltid föräldrarnas fel, oavsett vad som händer med barnen.
Det mest skrämmande är att du betraktar dina barn som normala(än så länge)

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
d1ce skrev:
2576072 Alla är som tur var inte bögar och bevare oss väl har inte alla samma uppfattning och inställning som du har heller. Avart är för mig de som inte kan acceptera andra för vad dem tycker och känner sålänge det inte skadar andra (hade jag inte lagt in brasklappen om skada andra hade jag naturligtvis accepterat pedofili, våldtäktsmän osv hos den homofobiska skaran).

Hur vet du det? De kanske inte vågar tala om sådant med sin far då du verkar ha en milt sagt hård inställning till sexualiteter utöver den du betraktar som "normal".

-@

Som vanligt ska allt vinklas o vridas här på sh....skenförsäkra inte...blabla

Jag står för det jag sagt...har ni svårt att fatta att JAG TYCKER INTE OM BÖGAR/FLATOR.....jag stör inte dem o de stör inte mig....fatta nu!!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
DFMSWEDEN skrev:
2576077 Som vanligt ska allt vinklas o vridas här på sh....skenförsäkra inte...blabla

Jag står för det jag sagt...har ni svårt att fatta att JAG TYCKER INTE OM BÖGAR/FLATOR.....jag stör inte dem o de stör inte mig....fatta nu!!
Du stör inte dem? Ursäkta, men vad gör du i den här tråden :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
DFMSWEDEN skrev:
2576077JAG TYCKER INTE OM BÖGAR/FLATOR...

Må så vara, innebär det då att dessa är en avart och onormala?

Är alla jag inte tycker om också avarter för att ynkliga-lilla-jag inte gillar vad dem är eller står för?

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
DFMSWEDEN skrev:
2576077 Som vanligt ska allt vinklas o vridas här på sh....skenförsäkra inte...blabla

Men att på ett forum (med över 27 000 medlemmar och ännu fler läsare) skriva att de är sjuka kan uppfattas som störande av en del av dem. Det är nog det som mest gjorde att ditt inlägg kom att väcka mothugg.
/J

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
d1ce skrev:
2576079 Må så vara, innebär det då att dessa är en avart och onormala?

Är alla jag inte tycker om också avarter för att ynkliga-lilla-jag inte gillar vad dem är eller står för?

-@

Fortfarande står jag för att de är födda onormala.

De må tro att de skulle fötts som kvinna istället för man (eller något)....det kallar jag för onormalt.

Jörgen Karlsson skrev:
2576082 Men att på ett forum (med över 27 000 medlemmar och ännu fler läsare) skriva att de är sjuka kan uppfattas som störande av en del av dem. Det är nog det som mest gjorde att ditt inlägg kom att väcka mothugg.
/J

Jo det må så vara...men ska jag bara sitta här och läsa utan att uttrycka mina känslor?

Det finns alltid två sidor !!

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DFMSWEDEN skrev:
2576081 Det kallas debattera...
Imorgon, när du nyktrat till och läser dina inlägg igen, så kommer du själv att undra över hur fan du kunde kalla dina inlägg för att "debattera". Ajja, gonatt på dig och tack för de goda skratten :D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
DFMSWEDEN skrev:
2576083 Fortfarande står jag för att de är födda onormala.
De må tro att de skulle fötts som kvinna istället för man (eller något)....det kallar jag för onormalt.

Hela detta forum genomsyras ju av tjusningan att bryta normen. Hur kul är det att vara "normal"? Att ha "normala" intressen. Att ha en "normal" hoj. Att hålla "normal" hastighet...
Vad är normal?

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Bingo skrev:
2576086 Imorgon, när du nyktrat till och läser dina inlägg igen, så kommer du själv att undra över hur fan du kunde kalla dina inlägg för att "debattera". Ajja, gonatt på dig och tack för de goda skratten :D

Tack själv!!

Nu vet jag iaf att du e en skånsk bög.....:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Bingo skrev:
2576086 Imorgon, när du nyktrat till och läser dina inlägg igen, så kommer du själv att undra över hur fan du kunde kalla dina inlägg för att "debattera". Ajja, gonatt på dig och tack för de goda skratten :D

Jag höll på att skylla allt påmin högst patetiska salongsberusning ett tag, men nu fick jag det bekräftat :hihi

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2576087Vad är normal?

Jag ÄR normal :brynad :gnissla :näsblod snygg och trött(!),på det är jag jävligt bäst, hetast och starkast! gnatt

-@

Last edited:

DFMSWEDEN

Restless & Wild
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Hyabusa 480+...
Jörgen Karlsson skrev:
2576087 Hela detta forum genomsyras ju av tjusningan att bryta normen. Hur kul är det att vara "normal"? Att ha "normala" intressen. Att ha en "normal" hoj. Att hålla "normal" hastighet...
Vad är normal?

Hur kan du jämföra det med att vara homo?

Normal fortplanting = Man + Kvinna = Barn

O Normalt betende = Adoptera

Det är detta jag pratar om!

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
DFMSWEDEN skrev:
2576083 Fortfarande står jag för att de är födda onormala.

Vänta tills den dagen, då du inte ens råder på deras musiksmak.
Ponera att ditt barn är homo. Hur fan skall du då vända ditt, från första början "normala barn"?
Eller vänder du ryggen till då?

Sweeney Todd

Vägrar Bogan.
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
YZF 750R -93 (såld)
DFMSWEDEN skrev:
2576093 Hur kan du jämföra det med att vara homo?

Normal fortplanting = Man + Kvinna = Barn

O Normalt betende = Adoptera

Det är detta jag pratar om!

Men vänta nu! Straighta par kan adoptera. Nu är du ute på jäkligt tunn is min vän...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept